Barf til katte

Hvor køber I Barf foder til jeres katte:?

Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget som sådan er til katte. :S Alt det jeg har fundet er til hunde

Vil gerne begynde at barfe mine katte da jeg har givet dem noget rå fisk nogle gange om ugen og det har de været rigtig glade for.

Men hvor finder jeg en forhandler der har barf foder til katte? gerne en der ligger i Jylland og i Hadsten omegn.

nogen som kan hjælpe:?:bebe:

Prøv at kontakte www.rigtigkattemad.dk - de bør kunne finde en forhandler i nærheden af dig:)

Jeg køber mit hos rigtighundemad, og så skærer jeg det i mindre bidder hvis det er meget store stykker ellers kan kattene selv tygge det over og til killinger kører jeg det lige igennem kødhakkeren :slight_smile:

jeg køber det meste her

http://prof-pet.dk/barf-butik/category/20/barf-godbider

der er flere ting der er meget billigere end rigtighundemad

Nu ved jeg ikke hvor i landet du er fra? Men hvis du bor i rimelig afstand fra Gadbjerg(Vejle, Billund og Give) er ham her dejlig billig http://www.gadbjergbarfservice.dk/ Bor du i det rigtige område bringer han også ud.

Nåja husk til katte (og hunde) kan du jo bruge alle kød varianter du “behøver” ikke købe “færdigblandet mix” :slight_smile: Mine får f.eks både fjerkræ,hjort,kanin, okse hjerte og fisk.

Så der er ikke forskel på barf til hunde eller katte ud over kødstørrelsen?

Jeg er fra Hadsten, men havde fundet en i Hammel der kun havde til hunde. Så tænkte jeg jo om der var forskel på barf i forhold til om der kommer noget vitamin pulver i/på

den havde jeg kigget på, men skal man så ringe eller skrive en mail til dem hvis man skal have en prøve pakke?

den sidste var til Bodil :slight_smile:

du kan sagtens ringe til hende, også for at høre hvornår hun køre ud næste gang. men hvis det kun er en pakke så er det lidt dyrt i fragt…

men hvis det ikke er specielt kræsne katte du har så er hendes vare i top. (mine gider ikke det hakkede, derfor er det primært kyller og kanin jeg får derfra)

[QUOTE=Bodil;671692]du kan sagtens ringe til hende, også for at høre hvornår hun køre ud næste gang. men hvis det kun er en pakke så er det lidt dyrt i fragt…

men hvis det ikke er specielt kræsne katte du har så er hendes vare i top. (mine gider ikke det hakkede, derfor er det primært kyller og kanin jeg får derfra)[/QUOTE]

ja det ved jeg jo så ikke når jeg kun har givet dem lidt rå fisk… så det er også med ikke at købe så meget, så jeg ikke brænder inde med noget hvis de ikke gider spise det

ellers gør som mig - første gang jeg bestilte derfra var det et bredt udvalg. ellers så køb i supermarkedet først, det er godt nol noget dyrere med der kan man da få hakket kalv, okse, lam, så kan du da se hvad katten siger til det inden du bestiller, og kan den ikke lide det er det jo ikke værere end at det kan bruges til menneske mad

Nå ja nu du snakker hunde og katte barf og færdig produkter.
http://holisticferret.proboards.com/index.cgi?action=display&board=rawwhole&thread=5638&page=1 Gå LANGT uden om easy barf det prøver de nogle steder at sælge både til hund, kat og ilder…og det er IKKE fuldfoder