Basse fylder 8 år i dag

Min dejlige somali Basse fylder i dag 8 år - det er helt utroligt, at der er gået så lang tid, siden han flyttede her til Ribe! :slight_smile:
Det må åbenbart være hårdt at blive så gammel - han har i hvert fald ikke lavet ret meget andet i dag, end at ligge og sov i sin nullerput eller ude under en busk.:smiley:

Bailey skulle da lige sige tillykke til den gamle :smiley:

Han er en flot fyr! Og sikke et dejligt billede af hans “fødselsdagskys”:hjerte:

Tillykke med fødselsdagen, flotte Basse. Jeg har et svagt punkt for jer velskabte Somalidrenge… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Stort tillykke med den lækre Basse! :flag:

:besvimer: Ah! Endnu en smuk Somalidreng! Tillykke med de 8 år Bassemand!!!

Tillykke med den flotte fyr :flag:

Basse har lige det rå og lidt overlegne udtryk, jeg allerbedst kan lide ved en Somali. :hjerte:

Og så er han for øvrigt morbror til vores Ivanhoe. :slight_smile:

Hvor er han bare flot!!! og tillykke…

Stort tillykke med din smukke dreng :ballon:

[QUOTE=FinnFrode;1107336]Basse har lige det rå og lidt overlegne udtryk, jeg allerbedst kan lide ved en Somali. :hjerte:

Og så er han for øvrigt morbror til vores Ivanhoe. :)[/QUOTE]

Ja, jeg er jo også ret vild med hans udtryk - han er altså en flot mis (når jeg selv skal sige det :D). Ærgeligt at han ikke er i så god form (læs: er blevet lidt småtyk…), for ellers skulle han da have været med på et par udstillinger igen her på sin gamle dage. :slight_smile:

Ivanhoe var godt nok også en skøn kat - hvor er det synd, at I kun fik lov at have ham så kort tid! :frowning: