Bauknecht vaskemaskine manual savnes AKUT

Hej

min vaskmaskine er gået i strejke. Det er en Bauknecht WAK 7785. Den stoppede mid ti en vask og hvergang jeg prøver at tænde den blinker den “F” og “13”. Kan regne ud det er fejlkode 13… Har søgt online men der kan jeg kun finde til fejlkode 9… Manualerne koster 10 dollar og er ikke handiman så med stor sandsynlighed kan jeg alligevel ikke rette fejlen så vil kke give 10 dollar for det (jep er nærrig :ups:)

Er der en af jer der tilfældigvis har en bauknecht vaskemaskine og har manualen endnu og kunne kikke hvad fejlkode 13 betyder. Kunne forestille mig det er samme fejlkode på de fleste af deres maskiner.

Ved det ikke er filteret for den hedder F-P den har jeg nemlig fået nogle gange og den er jo let at rette :slight_smile:

Håber en af jer kan hjælpe :kryds:

http://www.bauknecht.dk:80/app.cnt/bk/da_DK/pageid/pgbkifulanding001/page/download

Værsgo!

Manualer kan næsten altid findes på firmaernes hjemmesider :slight_smile:

[FONT=Arial][SIZE=1]
[LEFT]Maskinen vil ikke starte, der
ses intet i displayet.[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=1][LEFT]Undersøg om:[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=1]stikket er sat i stikkontakten[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=1]stikkontakten fungerer korrekt
(prøv med en bordlampe
eller lignende)[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=1][LEFT]• [/SIZE][/FONT][FONT=Arial][SIZE=1]der er blevet trykket på
“On/Off”-knappen, og der er[/LEFT]
tændt for vaskemaskinen
[/SIZE][/FONT]

-LOL:thumbup:

Kan ikke finde fejl 13…men opdagede en ting jeg havde gjort når jeg rensede filter har jeg IKKE hældt en liter vand i maskinen :doh: Fortalte ham der solgte mig da ikke man skulle IHHH…
NÅ vi kikker slavisk fejl mulighederne igennem nu de ikke gør det let for mig :thumbdown:

Tusinde tak for det link. Synes da også det var sært jeg SKULLE betale for at se en manual online :tihi:

Jo… der står at fejl 4 til fejl 16 betyder fejl i en elektrisk komponent.
Det lyder ikke helt godt, sorry… :frowning:

ohh 4 TIL 16 så et som 4 OG 16. Havde også dømt den død og har fundet en ny jeg vil have men ville da se om den gamle kunne sælges som lettere defekt til en handiman :tihi:

Hvor mon man kan finde ud af hvad fejl 13 helt nøjagtig er?

Jeg har en mistanke om at de ikke fortæller det, fordi de ikke vil ha’ at man roder med det. Man skal ringe efter en servicemand, der (måske!) ved hvad fejl det er… :slight_smile:

Jeg havde en maskine der stopped midt i det hele. Det viste sig at være en mønt der sad i filteret og lukkede af så den ikke kunne komme af med vandet :slight_smile:

Check evt for mønter der har sat sig lige netop der

PS det vælter ud med vand når du åbner filteret så sørg for at have godt med klude på gulvet :tihi:

har renset filteret helt og haft fingeren op i det hul bag filteret. hældt 1 liter vand i sæbeskuffen og checket tumlen kan dreje rundt. intet held :frowning: Så vi hoppede på den de har på tilæbud i punkt 1 til 1900 med 4 års reklamations ret. Så skal vi bare finde ud af om vi kan få en lille smule for den vi har nu. der MÅ da være lidt reserve dele i den :kryds: