Bedste kattegrus

Overvejer at købe en palle extreme classic eller golden gray master.
Hvor får man den bedste pris ?
Har I forslag til andre gode klumpende grus ?

Tigerino syntes jeg er rigtig godt

AK eller VanCat hos Agrosam.

Vi bruger premiere excellent white-et-eller-andet fra Maxi Zoo. Vi har prøvet en del andre, men vender altid tilbage til den fra Maxi zoo.

Jeg bruger også Tigerino, men hvis det kun fås hos Zooplus (jeg synes ikke, jeg har set det andre steder), så kan man nok ikke købe en palle af det.

Priser på paller ved jeg ikke noget om, men måske Camilla @dkkorat vil fortælle, hvad hun giver for AK hos Agrosam?

Jeg køber AK grus gennem Tullebo kattehjem. En halvpalle leveret til døren koster 1700 kr for 20 poser á 10 kg - og så støtter man samtidigt den gode sag. :ok:

2 Synes om

Vi bruger VanCat, men den er faldet i kvalitet og støver helt vild, vi overvejer at gå tilbage til AK

Vi købte en prøve med hjem af den nye med aktiv kul, den er næste støvfri, der er ingen lugt, men desværre holder klumperne ikke her i huset :frowning:

Sidst gav jeg ca.kr.7000 for en palle (104 sække) AK grus leveret til min garage. Jeg bestiller gennem Min Ven Katten Odense.

Tak for den erfaring. Det diskvalificerer gruset, hvis klumperne ikke holder.

Da den kattegrus jeg har brugt er udgået, må jeg finde et alternativ og forventede at skulle igennem en del mærker/typer, før jeg fandt noget jeg kan lide … men jeg ramte sgu plet i første forsøg :thumbup:
I MaxiZoo fandt jeg dette grus https://www.maxizoo.dk/multifit-kattegrus-diamonds-comfort-klumpende-8-l-3-6-kg.html som faktisk er langt fra hvad jeg ellers plejer at kigge efter, men det er næsten pinligt … rettelse … det ER pinligt, hvor begejstret jeg er for det!
Det holder fint på klumperne og det indkapsler lugten fint, det er lugtfrit i sig selv og det støver ikke … og der bliver ikke slæbt ret meget med ud af bakken :thumbup:
Den eneste fejl er prisen :blegne: … der bliver godt nok skruet op for grusdelen på kattenes budget, hvis jeg vælger at bruge det :s:

Jeg elsker ever clean. Det sidder ikke fast i poterne, det klumper mega godt og det støver og lugter slet ikke. Ikke engang når vores kat har lavet nr2 kan man lugte det.

1 Synes om

Enig. Det er også det eneste jeg bruger :relaxed:

1 Synes om