Bedste tørfoder som ikke er for dyrt

Har forsøgt at søge i forummet, men blev ikke klogere :S

Simba får lige nu Maxi zoos eget mærke til killinger, men vil ikke give 250 kr for 3 kg foder!
Så bud modtages med kyshånd på nogle andre mærker som ikke koster en bondegård, men som fortsat er gode (rette indhold, ingen ildelugtende aff. Osv hehe). :slight_smile:

stop det killing foder

det her er godt foder til ok pris . Du skal også se på hvad det koster kattegrus og hvordan den forbrænder det .

Jeg plejer at foretrække en kg pris på 40-50 kr, og f.eks. Porta 21 grain free, Applaws, Eukanuba m.fl. er bud. Arion, Iams og Hill’s måske også. Jeg køber hos zooplus.de i øvrigt, og køber stort ind af gangen. Dvs jeg får til billigste kg pris, og så tager jeg et par kg over i en bøtte (her IKEAs glaskrukker), og opbevarer resten af posen i en lufttæt beholder indtil jeg har behov for at få fyldt op :slight_smile:

Jeg har netop købt 10 killingefoder fra Hills på Zooplus. Det står til 430 kr nu så det er 43 kr. kiloet. Det bliver leveret til døren af postbudet. :slight_smile:

Åh det havde jeg slet ik set :S
Jeg havde i forvejen kigget på Porta 21, og blev nød til at få noget bestilt nu, så har lige bestilt bestilt 2x2 kg af det. Var bekymret over at bestille det da jeg kunne se at nogle katte fik dårlig mave af det, men bar samtidig læst godt om det. Så nu ser jeg hvordan han tager det :slight_smile:

[QUOTE=Simba16;1303019]Åh det havde jeg slet ik set :S
Jeg havde i forvejen kigget på Porta 21, og blev nød til at få noget bestilt nu, så har lige bestilt bestilt 2x2 kg af det. Var bekymret over at bestille det da jeg kunne se at nogle katte fik dårlig mave af det, men bar samtidig læst godt om det. Så nu ser jeg hvordan han tager det :)[/QUOTE]

Når du finder noget katten er glade for, så sparer du meget ved at købe stort ind. :slight_smile: Jeg har altid købt store mængder til mine to katte. Nu har jeg tre, hvor den ene så får senior kost også i den største pose, som dog kun er 8 kg. Jeg har også go erfaring med Iams, som er noget billigere.:slight_smile:

Simba - Både det og nogle af de andre grainfree produkter kan give de problemer. Formodentligt noget med kilden til det stivelse der er i. Langt de fleste kan dog tåle 50/50 med et kornfri produkt og så et andet (f.eks. Hills, Arion eller hvad man nu finder på at bruge).