Beka's 3. kuld - hvor mange?

Her er lidt billeder af Beka, fra forleden dag, hvor hun var 8 uger henne. Hvor mange gætter I på? Dag 63 er på tirsdag, så jeg venter utålmodigt herhjemme. Tiden er virkelig gået i stå efter vi nu skal blive hjemme, så jeg venter viiiiirkelig utålmodigt…

“Nogen” insisterede sidste gang på stående billeder, så det har jeg forsøgt at knipse, selvom damen enten render sin vej eller lægger sig ned… :rolleyes2: Så ikke de bedste billeder desværre

8 Synes om

4 killinger :smil:

1 Synes om

Jeg gætter på 5 dejlige unger :blush: De der EUR plejer at være storproducerende :heart_eyes::heart:

1 Synes om

3 store killinger :slight_smile:

1 Synes om

Så gætter jeg på 6 killinger, 3 af hver :wink:

1 Synes om

4 fede basser :heart::green_heart::blue_heart::purple_heart:

1 Synes om

6 killinger

1 Synes om

Jeg gætter på 5 fede striber.

1 Synes om

Mange tak for gode bud alle sammen. Det er fedt når folk gider gætte med. Lige nu ligger jeg med hånden på Bekas mave og mærker de små bevæge sig rundt, og kan næsten ikke vente til det bliver tid at de kommer ud. Dag 63 er i morgen, men der er ingen tegn på at det er oppe over i den nærmere fremtid :slight_smile:

Årh, synes nu de plejer at holde sig en fornuftig størrelse (en 5-6 stykker) i deres kuld :hoho: Beka tror jeg dog ikke får 5, hun har fået 3 i sine sidste to kuld, og jeg tror der er det samme i maven på hende nu her, max 4 :smil: Vægtmæssigt har hun taget små 1100 g på ift normalvægt, men som jeg konstaterede for nylig tager næsten alle mine tøser det på uanset antal killinger :hoho:

4 Synes om
  1. bud var det rigtige :hoho:

Beka fødte i nat 4 killinger. Først kom der 2 lige i rap, knap 5 mins mellemrum. En brun tabby dreng og en sølv tabby dreng. Et par timer efter kom der en brun pige og sidstemanden er en sølv dreng mere :slight_smile: Beka er som altid en dygtig føder og dygtig mor, der klarer det hele selv uden indblanding fra os mennesker :inlove:

Nr. 3 - pigen

Første sølv dreng (nr 2) sammen med pigen

Nr. 2

Alle fire, nr 1 ligger til venstre og nr 3 til højre

Nr 2

Nr 4 killing

22 Synes om

Tillykke med dem :slight_smile:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med de små stribemisser. :thumbup:

1 Synes om

Tillykke med firlingerne :flag: Glæder mig til at følge dem her.

1 Synes om

Tillykke :flag:

1 Synes om

Tillykke med de 4 skønlinger :flag:

1 Synes om

Selvfølgelig var det det … :yum: … har jeg vundet noget?
Stort tillykke med 4-lingerne

2 Synes om

Ja. Spotty kan få lov at blive hos dig, siger Caithlin… :wink:

7 Synes om

Du har vundet retten til at komme herover og klappe på dem når covid-19 beredskabet er slækket lidt :hoho:

3 Synes om

Stort tillykke med dem igen :smiley::smiley:

1 Synes om

Stort tillykke :flag:

1 Synes om