Bekas trekløver

Her er lidt nye billeder af Bekas lille trekløver, som er runde og lækre :inlove:

Sort sølv tortie klassisk tabby pigen

Sort tortie klassisk tabby pigen

Sort klassisk tabby drengen

Bekas passer godt på dem :hjerte:

Lille Frk. Nysgerrig, klart den mest eventyrlystne af de tre

Vores rare og milde pige, der bare aldrig brokker sig

Og vores søde tilfredse Forsigtigper, i hvert fald når man sammenligner med Frk. Nysgerrig :slight_smile:

24 Synes om

De er da slet ikke til at stå for - så bedårende dejlige alle 3 :heart::heart::heart:

1 Synes om

Som vist øver sig på at blive model :tihi:

Se mig, jeg er bedårende! :heart:

5 Synes om

Sikke et fint og tydeligt mønster tortie-pigen har :heart:

1 Synes om

Ja, hun er meget charmerende og “på” :hjerte: :smil:

Tak, de har faktisk alle tre lovende mønstre, men Frk. Nysgerrig har oveni det også en meget lovende fordeling af sort og rød :slight_smile:

1 Synes om

Jeg bortfører hende nok på et tidspunkt …
:lovelove:

Mange tak :smil: Jeg bruger også laang tid på at sidde og kigge på dem og nusse dem på maven og kysse på dem :tihi:

1 Synes om

Hahah, så skal du dælme rende hurtigt, hvis du skal slippe afsted med det :grin:

1 Synes om

:hjertehop:

De er så nuttede :love: glæder mig til at se dem live om nogle uger :blush:

1 Synes om

Og der sker bare så meget med dem i de her dage, det er helt vildt! Så I kan godt glæde jer! :hjerte:

1 Synes om

Bekas trekløver er i morgen 8 uger, og der er knaaagme krudt i dem :grin: De har også fået navne, som jeg skrev om i tanketråden. Så må jeg præsentere

Eife’s Trifolium incarnatum, aka Inca, EUR fs 22 girl. Opkaldt efter Blodkløver

Eife’s Trifolium montanum, aka Monty, EUR n 22 boy. Opkaldt efter Bjergkløver

image

Eife’s Trifolium aureum, aka Aura, EUR f 22 girl. Opkaldt efter Humlekløver

image

Monty, Inca og Aura

DSC_0036

DSC_0068%20a

DSC_0073

DSC_0074

DSC_0198%20vig

17 Synes om

:smelter: x 3 og så 5. billede talt baglæns. Åh :heart_eyes:

1 Synes om

:smelter:

1 Synes om

Hvor er de dejlige. :heart_eyes: Og jeg er vild med navnetemaet som tilmed muliggør de fineste kaldenavne.

2 Synes om

Tak! :slight_smile: Ja, selvom navnene bliver mere underlige, så var der for mig heller ikke nogen tvivl om at jeg blev nødt til at bruge de latinske (hvilket jeg så også tager en glæde i), da de danske kløver navne ikke rigtig gav mig nogen muligheder for at aflede gode kaldenavne (hvilket er et krav fra mit til mit tema at jeg skal kunne) :slight_smile:

1 Synes om

Fantastisk flotte billeder af nogle fantastisk dejlige, bedårende killinger :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Monty ser ud til at være en bandit :hyp: Aura ser ud til at være en lille, forsigtig en :neje: Incas udtryk kan jeg ikke lige tyde, men det er måske, fordi jeg har en vis forkærlighed :hoho: for de sorte :slight_smile:

Min mand har en svaghed for ‘rigtige katte’ :hoho: og han bliver helt blød i knæene hver gang jeg viser ham Eife-billeder. :smiley: Hvem ved, måske ender vi en dag med at måtte have os en europé.

3 Synes om

Han skal da have en huskat… :wink:

2 Synes om