Bella på speciel diætmad

Ja jeg er meget upopulær herhjemme for tiden, Bella er kommet på speciel nyre diæt foder og hun er langt fra tilfreds, skulle jeg hilse at sige.

Årsagen er at hun måske har et problem med hendes binyrer som gør at hun er blevet urenlig og tisser kæmpe store søer på gulvet.
Hun er blevet tjekket og fået taget blodprøver og sukkersyge + en del andre ting er udelukket.
Hun ser ud til at have det okay lige pt. Men kommer hankatten for tæt på så risikere han at få en dask.
Nu skal hun være på den diæt 1 uge også skal hun til tjek igen.
Alt hvad der hedder guffer og Lux er bandlyst i de her dage og det er et mareridt, Hehe de tigger på livet løs og bliver dødfornærmet,når de intet får. Dyrlægen påstår det gør mere ondt på mig end det gør på hende at skulle være på diæt uden guffer. Hehe

[QUOTE=12345;614450]Ja jeg er meget upopulær herhjemme for tiden, Bella er kommet på speciel nyre diæt foder og hun er langt fra tilfreds, skulle jeg hilse at sige.

Årsagen er at hun måske har et problem med hendes binyrer som gør at hun er blevet urenlig og tisser kæmpe store søer på gulvet.
Hun er blevet tjekket og fået taget blodprøver og sukkersyge + en del andre ting er udelukket.
Hun ser ud til at have det okay lige pt. Men kommer hankatten for tæt på så risikere han at få en dask.
Nu skal hun være på den diæt 1 uge også skal hun til tjek igen.
Alt hvad der hedder guffer og Lux er bandlyst i de her dage og det er et mareridt, Hehe de tigger på livet løs og bliver dødfornærmet,når de intet får. Dyrlægen påstår det gør mere ondt på mig end det gør på hende at skulle være på diæt uden guffer. Hehe[/QUOTE]

Nååååh stakkels Bella, du må gerne flytte hjem til os, der er masser af guffer og vådkost :trøste:

Potedask Garfield og rockerbanden.

Susanne. Det vil hun sikkert gerne, mor er nemlig meget ond.

På zooplus kan du købe forskelligt nyrediæt vådmad og de har også specielle godbidder til nyrekatte. Det var i hvert fald et hit ved min kat.

Hanne, tak for tippet, det vil jeg gøre hvis hun skal fortsætte på diæt.
Har fået strenge ordre på at hun ikke spiser andet, end det vi har fået ved dyrlægen.
Ihvertfald indtil onsdag, hvor hun skal derud igen.