Bella patter på molly?

Hej…

Bella er begyndt de sidste par dage og patte på molly, og Molly er ikke gravid hun er ikke engang gammel nok… og det værste er at der kommer noget ud når bella gør det… Men hjæællp er det sundt for molly hun gør det eller hvad skal jeg gør. Og molly hun nyder det, og når bella gør det slikker molly hende helt vildt !!! HÆLP?

Lad dem dog bare hygge sig :slight_smile:
En hunkat kan sagtens lægge mælk ned, selvom hun ikke har killinger.

Seriøst, kan det virkelig det?.
Er det godt mælk ?, forstå mig ret… er det godt for bella eller ?

[quote=CarinaNielsen;470707]Seriøst, kan det virkelig det?.
Er det godt mælk ?, forstå mig ret… er det godt for bella eller ?[/quote]

De hygger sig, men jeg ved faktisk ikke om, det er sundt mht. mælk i patterne osv…

Du kan ikke forhindre det uden at skille dem ad, så lad dem dog hygge sig. Ingen af dem tage skade af det. Jeg har oplevet hankastrater, der har lagt “mælk” ned, fordi en ihærdig killing har suttet dem op - det har de begge hygget sig ved.

[quote=CarinaNielsen;470707]Seriøst, kan det virkelig det?.
Er det godt mælk ?, forstå mig ret… er det godt for bella eller ?[/quote]

Modermælk er jo modermælk, så jeg forstår ikke, hvad du mener om det er godt?

Jeg blander mig aldrig i, hvem der patter på hvem her i huset - det lader jeg kattene om at bestemme :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;470712]Modermælk er jo modermælk, så jeg forstår ikke, hvad du mener om det er godt?

Jeg blander mig aldrig i, hvem der patter på hvem her i huset - det lader jeg kattene om at bestemme :-)[/quote]

Men kan de godt begynde på det i “den blå luft”?.. Vores prøver nogle gange at patte på Aslan og Snebold :tihi: Selvom vi har moderen er her…Men det er vel bare hygge for dem…

Det kan de sagtens - nogle patter på kastrater.
Mit indtryk er, at hvis man lader sig patte på, er der altid en eller anden, der gerne vil gøre det :tihi:

[quote=Vivi_Fletcher;470715]Det kan de sagtens - nogle patter på kastrater.
Mit indtryk er, at hvis man lader sig patte på, er der altid en eller anden, der gerne vil gøre det :tihi:[/quote]

Okay…:høhø: Katte er lidt specielle…