Benjamin er hos dyrlægen

Hvor er de smukke :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::besvimer:

Sjovt og møde en herinde der har Benjamins datter :):):slight_smile:

[QUOTE=Dorte27;595095]Hvor er de smukke :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::besvimer:

Sjovt og møde en herinde der har Benjamins datter :):):)[/QUOTE]

Det var også lidt skægt for mig da jeg opdagede at det var dig der havde Benjamin. Snakkede med Marianne her til aften der fortalte om Benjamin og pludselig lagde jeg to og to sammen :slight_smile: Og så forstod jeg også en facebook status den anden dag hos Mette opdrætteren af Bobine :slight_smile: Pludselig blev verden helt lille :wink:

Ja det må du nok sige…:slight_smile:
Mette snakket om dig i mandags at du nok havde nummeret på Marianne, hvis det på hendes hjemmeside ikke virket…

Så da jeg kigget på din hjemmeside sad jeg netop og tænkte om det var dig Mette mente… Hehe er sgu lidt sjovt… :slight_smile:

Benjamin har siden han har fået smertestillende ikke hoppet forkert en gang, som han ofte gjorde før…Han er næsten ikke til at styre han skal være med i det hele i haven og han hopper op og ned af vindueskarme… (Håber sådan det bliver ved)

Jeg har tænkt længe over det at han kan nyde livet 23 timer og 59 minutter og 1 minut hvor jeg er ond… Det har hjulpet mig meget til at være mere rolig omkring det med at skal give ham pillen…

Han er ikke så bange mere… Han er sur i et minuts tid over jeg har proppet noget i munden på ham og så han ellers glad igen… Han løber ikke ind under sengen når jeg har givet ham pillen mere.

Så ind til videre virker det som om vi stille og roligt har fundet en hverdag…

Jeg er stadig meget obs på om han har ondt eller tegn på nyre svigt…

Benjamins opdrætter og Bobines opdrætter har virkelig hjulpet mig til at beslutte hvad jeg vil og synes er bedst for Benjamin…
Jeg synes virkelig det er af de bedre fordele ved at købe katte hos opdrættere:):slight_smile:

Og et stort tak til jer også… Det har virkelig hjulpet mig med trøstende ord og gode råd… :):):slight_smile:

Så håber jeg det forsætter at han er så glad og ikke har smerter, i lang tid i nu…

Det lyder, som om Benjamin har det helt fantastisk efter at have fået sin fulde førlighed igen - og ikke mindst er blevet smertefri. Det må være skønt at se ham sådan :slight_smile:

[QUOTE=Dorte27;601219]Jeg har tænkt længe over det at han kan nyde livet 23 timer og 59 minutter og 1 minut hvor jeg er ond… Det har hjulpet mig meget til at være mere rolig omkring det med at skal give ham pillen…

Han er ikke så bange mere… Han er sur i et minuts tid over jeg har proppet noget i munden på ham og så han ellers glad igen… Han løber ikke ind under sengen når jeg har givet ham pillen mere.

Så ind til videre virker det som om vi stille og roligt har fundet en hverdag… [/QUOTE]

Jeg er glad for at høre, at det har været en hjælp, og det virker jo virkelig, som om han netop nyder livet i 23 timer og 59 minutter. Så er det jo besværet og ubehaget med en lille pille om dagen værd :slight_smile:

EDIT: For en ordens skyld var det ikke MIG, der skrev, at du var ond i et minut :høhø:

[QUOTE=galath;601239]Det lyder, som om Benjamin har det helt fantastisk efter at have fået sin fulde førlighed igen - og ikke mindst er blevet smertefri. Det må være skønt at se ham sådan :slight_smile:

Det er rigtig dejligt og se ham sådan :juhu:

Jeg er glad for at høre, at det har været en hjælp, og det virker jo virkelig, som om han netop nyder livet i 23 timer og 59 minutter. Så er det jo besværet og ubehaget med en lille pille om dagen værd :slight_smile:

EDIT: For en ordens skyld var det ikke MIG, der skrev, at du var ond i et minut :høhø:[/QUOTE]

He he det rigtigt…
Det bare mig (og Benjamin)der synes, at jeg er det… :smiley:
Men jeg gør det glædeligt hvis han er fri for smerter og er en glad kat :slight_smile:

Jeg blev så glad over at læse din gode opdatering. Som du selv var inde på i starten af tråden, skal man ikke holde en kat i live for enhver pris, men den lille pris Benjamin betaler med en daglig pille, opvejes så rigeligt af den livskvalitet han har fået tilbage. Lige nu skal du bare glæde dig over hver dag I har sammen. :slight_smile:

Glæder mig til at nusse ham lørdag og give dig et fortjent kram Dorte. Sikke en omgang. Vished er altid bedre end uvished, og det er dejligt, som hans liv er forbedret. Det skal nok gå!