Benny og ..... hans søster

Og her er så lige Bodil Kjær og Benny Bomstærk og verdens bedste legeonkel, exoten Gunnar, der bare eeeeelsker killinger :slight_smile:
De er typiske for korthårskillinger! Man vælger en dag, hvor de skal lære at spise, sætter maden på en tallerken foran dem - og så kører de mad ind! Dagen efter har de selv været i bakken - den store naturligvis, ikke den lille pjat-bakke til killinger, man har vel ambitioner om at blive en ordentlig kat :slight_smile: Kors hvor er de søde og sjove :slight_smile:
VH
Susanne

hvor er de dog kære. kan i sær godt lide pigen… måske hun kunne passe godt sammen med Ari -upssa

såden lidt off topic: hvis man så bort fra det hvide, ville de så havde kunne blivet registreret som EUR eller bliver de kun til huskatte?

Hun kunne garanteret passe fint til Ari, hun er supersød og allerede meget kontaktsøgende :slight_smile:
Og de kan kun blive huskatte, da tabby med hvidt ikke er godkendt hos europeen. Men havde hun været tabby UDEN hvidt, så ville man kunne fremstille hende på en udstilling og (forsøge at) få hende racegodkendt.
VH
Susanne

Hmm - Hende bodil så jeg altså først :venter::venter:
Ej hun er nu altså også en lækkermås :hjerte:

Ja, det gjorde du jo faktisk :slight_smile: Jamen så må vi vel hellere rafle lidt om hvem der skal være heldig at få hende :slight_smile:
VH
Susanne

ja nu står du med et luksusproblem. :tihi:
Måske vi burde komme over og se lidt på prinsessen, så du kan vurdere hvad det er bedst for hende :slight_smile: og hvem harmonerer med

WOW Susanne, du - eller rettere dine katte :stuck_out_tongue: - har gjort det igen :smelter:Hvor er de dejlige…hvorfor er det nu lige vi ikke skal have en kat mere :gruble:

[QUOTE=Eife;601548]Åh gud de er bedårende!! :love2: Stod det til mig var det altså tilladt med tabby med hvid hos européen. :hjerte:
[/QUOTE]

også hvis det stod til mig! DET er altså en regel som jeg bare slet ikke forstår - men man skal jo heller ikke forstå alt.

[QUOTE=Anneth;611094]ja nu står du med et luksusproblem. :tihi:
Måske vi burde komme over og se lidt på prinsessen, så du kan vurdere hvad det er bedst for hende :slight_smile: og hvem harmonerer med[/QUOTE]
Ja, det kan godt være vi skal få lavet en “play date”, så du lige kan få krammet lidt med hende :slight_smile:
VH
Susanne

Et par skønne killinger:hjerte:, der kom ud af det lille sidespring. :slight_smile:

Åh gud hvor er de da fine :hjerte:

Hanne - Jamen vi må da bare lave sådan en 10 stykker, hvor mange aftager du? :wink: og så prøve at få farven godkendt… :høhø:

[QUOTE=Eife;611140]

Hanne - Jamen vi må da bare lave sådan en 10 stykker, hvor mange aftager du? :wink: og så prøve at få farven godkendt… :høhø:[/QUOTE]

:smiley: sikke en god ide Eva…meeen jeg skal vist lige have købt et stort hus først :stuck_out_tongue:

Hanne - Du siger bare til så :wink:

Og så lige at det faktisk er 15 vi skal lave og ikke 10 :tihi: Så du må hellere købe et Rigtig stort hus :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Eife;611206]Hanne - Du siger bare til så :wink:

Og så lige at det faktisk er 15 vi skal lave og ikke 10 :tihi: Så du må hellere købe et Rigtig stort hus :p[/QUOTE]

Ha ha ja, det kan også være at jeg lige skal nævne det for kæresten inden vi går i gang :gruble: men jeg siger til når vi får købt huset, så verden kan beriges med tabby med hvidt :smiley:

Jamen så tror jeg det snart skal være, for jeg har altså ikke planer om at blive ved med at levere smukke huslinger :slight_smile: Tror vi endelig fandt “sidste udvej” igår, som Claus får lukket imorgen! Håber vi da - måske kan de i virkeligheden flyve over hegnet, europeer kan jo noget de andre ikke kan!
VH
Susanne

Ej Susanne du bliver da nødt til at være leveringsdygtig i smukke upslinger, så I kan da ikke sådan gå og lukke alle hullerne :wink: tror altså ikke jeg vinder i lotto i morgen, men man ved jo aldrig :wink: nå, måske det alligevel er meget godt for dit opdræt at få lukket hullerne ellers kan det blive til mange upslinger inden vi får et stort hus :wink:

I må godt låne Unni til at vise frem :tihi:

Nu var jeg lige ved at læse på reglerne pga. Pias indlæg om Unni. Der står faktisk ikke noget om hvorvidt kattene skal være af racen? Bare at 10 katte skal fremstilles? How does that work?

seriøst?

mit indlæg var skrevet lidt i sjov, netop fordi det “kun” er hendes mor, som er europé… Men altså hvis det er - så siger I da bare til - så låner I hende da bare :stuck_out_tongue: hun er ved at være ret god til det med udstillinger og charme dommerne :stuck_out_tongue:

Pia - Det var også sådan jeg tog det, og tænkte, det duer jo ikke, hun er jo ikke EUR. Men så kom jeg til at tænke på hvordan man mon normalt får en ny farve ind… Som de f.eks. lige har gjort med briterne? Cinnamon fandtes vel ikke hos brite normalt, så de har vel krydset en anden race ind, oder was… Nu er det jo sådan ved EUR at farvegenerne findes, de må bare ikke være i en bestemt kombination, så man kan sagtens lave dem som rene EUR, men ja… Det var bare lige de tanker jeg kom til at gøre mig :tihi:
Men mon ikke Susanne kan svare på det…

åh nej dog - nu har vi givet Susanne endnu mere arbejde :tihi: