Bentley V12 HB Edition

Hej Alle i KatteGale…

På opfordring af Christa:tihi: kommer der lige lidt billeder af min lille missekat, Bentley. Han er Hellig Birma, Rød tabby masket og med stambog,chippet - neutraliseringen kommer først når hans krop er blevet stor nok:)

Han er fra Aug. 2013

Og vi, min mand og jeg ELSKER ham bare så meget. Vi har haft ham siden 29 nov. 2013

Han er slet ikke så rød endnu, men det kommer stille og roligt…

Connie og Bentley

'Armen for dævlen da hvor er han skøn! :inlove: Sikke en smuk blå øjenfarve han har sig!
Jeg tror umiddelbart han bliver større end Conrad, som er en bettefis på 3,9kg i en alder af 2 år :tihi:

Edit: hvor sjovt han har et bilnavn, for jeg kom da lige i tanke om at Conrad hedder Landrover på sin tavle :stuck_out_tongue:

jamen jeg takker da mange gange for komplimenterne… ja det gør Bentley da også… Og for pokker… han ved sqi godt hvordan hans stemmebånd skal bruges…

Christa… jeg håber virkelig også han bliver en dejlig stor misse-dreng… og ja de øjne,…

Hejsa Connie. Velkommen til Kattegale til dig og din smukke Bentley, som vi forhåbentligt kommer til at se meget mere til. :slight_smile:

[QUOTE=Bentley;1137107]jamen jeg takker da mange gange for komplimenterne… ja det gør Bentley da også… Og for pokker… han ved sqi godt hvordan an stemmebånd skal bruges…

Christa… jeg håber virkelig også han bliver en dejlig stor misse-dreng… og ja de øjne,…[/QUOTE]
Åh ja! Det gør Conrad bestemt også :tihi:

Nøj hvor er han lækker, jeg er især vild med dette billede! :wehuu: :smelter:

[QUOTE=Bentley;1137098]
[/QUOTE]

Jamen uha… jeg skal nok poste alt det jeg kan med billeder… dont you worry :tihi:

Han ser dejlig ud:smelter:

Og velkommen til:heya:

Velkommen til. Tillykke med din smukke bimse. :wehuu:

Som sagt ELSKER vi at se billeder. :høhø:

en meget eksklusiv mis må man og nøj han er godtnok smuk og sikken et navn

Nåååh hvor er han dog dejlig ,ham kan jeg godt forstå i er forelsket i!
Bare vent, inden du ved af det, har i en hel bimsebamse farm :tihi:

HelleC74 : tro mig jeg ville gerne, men det er kun tilladt med en kat her hvor vi bor… desværre… men får jeg muligheden… HELT klart flere!!