Bertil søger nyt hjem

Vores dejlige kat Bertil søger nyt hjem
Bertil er en stille og rolig og MEGET social kat. Han er øremærket og chippet, kastereret, bruger kattelem og elsker at være ude. Vi ønsker at finde er hjem til ham, hvor han får den kærlighed og opmærksomhed, han har fået i hele sit liv (han bliver 9 år til august) Desværre er ungerne flyttet fra reden og han er derfor for meget alene hjemme - det er han alt for social til at syntes om
Så sidder du derude og mangler selskab - eller kender du nogen, der gør - så tøv ikke med at kontakte os. Er du hjemmegående vil det absolut være en fordel men ikke et krav. Der medfølger tørkost til det næste halve år (mindst), madskåle og transportkasse. Ved henvendelse vil vi vurdere, om vi tror på det rette match og forbeholder os retten til at takke nej til at give ham væk. Vi bor i Ribe.billede

billede billede

2 Synes om

Kunne det være en mulighed at Bertil fik en katteven?

Hejsa… Hvis du tænker, at vi skal have en kat mere, så er svaret nej tak :slight_smile: Men selvfølgelig en god tanke…

Jeg tror bare jeg lige undrede mig over at I ville af med så dejlig en aldrende herre. :heart_eyes:

Det er da heller ikke nemt - men bedst for Bertil og tror, vi er tæt på at være i mål med en ny familie :slight_smile:

1 Synes om