Det menes, at der også skal være sket en mutation i kattens eget arvemateriale før at den kan udvikle FIP. Det er derfor, at ikke alle katte som udsættes for calicivirus udvikler FIP.
Indholdsmæssigt er det noget vrøvl. Sproget er dårligt. Og de kan end ikke sætte kommaer.
Anicura er tydeligvis fløjtende ligeglade med, hvad der står på deres website. Det er ganske enkelt uprofessionelt. Jeg ville ikke lægge mine kattes helbred i hænderne på den slags folk!
Det menes, at der også skal være sket en mutation i kattens eget arvemateriale før at den kan udvikle FIP. Det er derfor, at ikke alle katte som udsættes for calicivirus udvikler FIP.
Jamen dog - hvor var det heldigt, at Knirke ikke udviklede FIP - hun har jo haft Calici-virus for 9 år siden, da de 2 MCO-killinger flyttede ind. Hun mistede alle tænderne på dén omgang, men puha hvor godt, at hun ikke fik FIP af det. :D:D
Man tror sq da det er løwn! Det er så ringe at det er helt skræmmende efterhånden Man har forholdt sig til dårlig information og skiftet ud med noget, der er lige så ringe… Nå, men der kan jeg så ikke henvise nogen til foreløbigt, de skraber simpelthen bunden lige nu :S
Ja, det er ikke imponerende Bortset fra at de har skrevet calicivirus (og det er da forhåbentlig et uheld, når de skriver coronavirus resten af vejen!), så har de ikke gjort andet end netop at præcisere, at det er coronavirus, der smitter, og ikke FIP. Desuden har de også ændret, at sygdommen “ofte” er dødelig til, at sygdommen har en “ekstremt høj dødelighed” Jeg fatter heller ikke, hvorfor de overhovedet nævner vaccinen
Men jeg ved ikke nok til at gå ind i en videre diskussion med dem, så det får være.
Jeg tror såmænd heller ikke det vil være din tid værd. Nu har de haft chancen for at rette op og forspildt den. Så må de lissom selv om det…
VH
Susanne