[quote=Copycat-Linda;91749]
Samt der ER jo lidt underskud for det hele, og så er druesukker osse en god ting…
Bare et råd… Evt spørg dyrlægen om det… Ved bare at min hund bedre kunne holde væsken i sig, da der ar kommet druesukker i, og det var lunkent, da hun fk det…[/quote]
Blodprøverne viste forhøjet blodsukker, så jeg vil ikke give ham druesukker.
[quote=Mega;91756]Når han godt kan lide smagen af fisk, ville jeg koge noget hvidfisk (rødspættefilet er det mest skånsomme for maven og lettest fordøjelige) og enten findele ell. blende det med en smule af kogevandet, så skal maven ikke arbejde så meget.
Så kan du jo tilsætte lidt mere kogevand næste gang.
PS: Kom en anelse salt i kogevandet.[/quote]
Okay. Salt i kogevandet :?. Er det for at binde noget væske i ham? Jeg kogte risene uden salt for at det skulle være så skånsomt som muligt.
[quote=Denise;91822]Charlotte, helt i orden, du kan bare vende tilbage.
Tak 
Nu ved jeg ikke hvem din dyrlæge er, eller om han har åbent i weekended. Men ellers kender jeg en dyrlæge - hvis han er hjemme - der kan give væske hvis der bliver problemer over weekenden, så man ikke skal gå via dyrehospitalet.[/quote]
Det er Skovlunde Dyreklinik. Jeg har lige fået mail fra min opdrætter, der skriver, at hun gerne vil hjælpe med at få væske i ham i dag, hvis jeg ikke selv kan 
Marrow har i øvrigt spist torskerogn igen her til morgen. Han skal mades med en ske, men ikke på nogen måde tvangsagtigt. Vi sidder pænt ved siden af hinanden, jeg tager maden på skeen, og han slikker den ren. Jeg vil tro, at han har spist, hvad der svarer til en spiseskefuld ris og den samme mængde torskerogn oprørt med kogt vand. OG DET ER IKKE KOMMET OP IGEN :). Hvis han får vand, kaste han skummende slim op med det samme.
Han har siddet og kigget ud af vinduet, og han har vasket sig efter morgenmaden - det er klart en bedring i forhold til i går, hvor han bare lå og sov og var ligeglad med omverdenen.