Besøgsmis Gizmo

Så kom besøgsmissen forbi og fik lidt mad, og hoppede op på sin vante plads med snavsede poter hmmmm, nå pyt jeg plejer at tørre sadlen af :slight_smile:

:smiley: :smiley: :smiley: En rigtig Bikermis -mb, -storrespekt -storrespekt

Enig -thumbs

Og så på en fiiiin Yamaha -kattedans

Se lige Karstens bike:

Den får jeg måske lov til at overtage [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

-what der er kun to hjul…vælter man så ikke… -mai

Glemte helt at skrive at det er en dejlig misser der sidder der -forelsket

Jo jo - det gjorde jeg da i lørdags [smilie=hate-tunz.gif] -høhø

Meeen det er ikke normalt, at man vælter på den -engel Det er jo lidt som en cykel - bare med en motor …

oooohhh en motorcykel … FNIIIIS

Dejlig billed… Mangler at få taget nogle med mine katte på min cykel…

Min gadecykel, ikke det bedste billed, meeen…

-what er kattemennesker motorbøller som kører på 2 hjul…nej nu er jeg chokeret… -LOL

Flot besøgsven du har der Denise -love …motorcyklen er heller ikke helt tosset :stuck_out_tongue:

Hvor er han fin - men han ligner da ikke en der mangler mad -høhø

Takker for kommentarer til min dejlige mis OG motorcykel :smiley:

Sussie fin cykel, og selvfølgelig rød, og den SES i trafikken -thumbs
Annette - er det en 900, så er den måske lige stor nok som startcykel, men sørg for at få det ordentlige tøj så. Du skal altså ikke gøre det til en vane at lægge dig ned, det er sgu for dyrt og også liiiiidt farligt :smiley:
Du/I kan læse lidt i et gammel nummer af Færdselssikkernyt (Grå hår og kubik :smiley: ) http://www.sikkertrafik.dk/db/files/fae … t_nr_8.pdf

hvor jeg et sted giver råd til unge nybagte motorcykelkvinder - nåja råd og råd :slight_smile:
Og så skulle de lige vide hvordan jeg selv kører, jeg mangler da lidt af den ene fodhvileting, men det er nu efter jeg kørte lidt race på Knutstorpbanen i Sverige -høhø

Poly-Cats - nej Gizmo er i fin stand hjemmefra. Men jeg tror nu han bedst kan lide min mad, som har har fået igennem mange år. I gamle dage kom han hver dag, nu bliver det kun til et par gange om ugen. Og jeg kender til hans “forældre”, har da ringet og fortalt dem engang han havde en stor byld og engang han havde bændelorm.

Ja det er en 900, men Karsten snakker om at drosle den lidt, så den ikke er så aggressiv til at begynde med. DET synes jeg er en skide god ide…

Jeg er vild med den, for den har et kanon godt sæde og jeg har et godt greb på håndtagene :wink:

Jeg har allerede tøjet - læder -høhø og jeg skal IKKE ud og køre ræs, så jeg er sikker på, at Karsten nok skal være lidt mere rolig… FNIIIIS

Jeg vil lige kigge på linket i eftermiddag - tak for det ;-))

Enig -thumbs

Og så på en fiiiin Yamaha -kattedans

Se lige Karstens bike:

Den får jeg måske lov til at overtage [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif][/quote:1r9bq4e8]

Tror altså at den er alt for farlig til dig Annette…Denne er nok bedre

Enig -thumbs -forelsket -høhø

Haha skøre mis

Og nu behøver jeg ikke have dårlig samvittighed over ikke at have husket Gizmo.
For nu har jeg Dea. Hun lægger sig i køkkenvinduet, og når Gizmo er der,
så får den Miv, miv, miv, miv. Det har nu nu gjort den sidste uge -
og det er jo herligt vi har sådan en lille sladderhank. :smiley:

Jamen det må så været et katalarm med mislyd -høhø

-hæhæ -ROCK

Sikke nogle dejlige missere, og motorcykler. -thumbs

:smiley: :smiley: den kat har altså god smag !! - en rigtig bikermis

Dea er da bare misundelig -xxrotflmao