Syntes lige jeg ville vise lidt fotos frem fra ustillingen i Jyllinge hvor min pige Arwen blev BIS killing og hvor min veninde Marianne`s Hankat også var oppe og blive vist frem, 2 Devons på cenen samme dag er ikke tit man ser det.Så her er de:)
Ja, man kan da slet ikke forstå at hun blev BIS killing for hun er da både grim og mærkelig NEJ, det er fuldt fortjent for hun er da en lille lækkermås. Jeg er helt tosset med Devon Rex, og jeg skal altid forbi dem på udstillinger.
Taak:-). De er nemlig lige netop sådan en type kat man enten syntes er vildt dejlig eller så grim man kun kan holde af dem:-) gæt hvad jeg gør;-)Jeg er bare dybt taknemmelig og ydmyg overfor at være nået dertil at kunne få lov at vise noget af mit eget frem, det vildt stort, og det havde ikke kunnet lade sig gøre uden de skønne mennesker Jeg har omkring mig. Så tak til mine 2 skønne mentorer i sydsjælland for jeres hjælp og venskab holder meget af jer :-)Marianne Skuld Nord for din støtte og venskab:-)
[QUOTE=kaddyy;560064]Taak:-). De er nemlig lige netop sådan en type kat man enten syntes er vildt dejlig eller så grim man kun kan holde af dem:-) gæt hvad jeg gør;-)Jeg er bare dybt taknemmelig og ydmyg overfor at være nået dertil at kunne få lov at vise noget af mit eget frem, det vildt stort, og det havde ikke kunnet lade sig gøre uden de skønne mennesker Jeg har omkring mig. Så tak til mine 2 skønne mentorer i sydsjælland for jeres hjælp og venskab holder meget af jer :-)Marianne Skuld Nord for din støtte og venskab:-)[/QUOTE] Marianne er også en rigtig sød dame. Jeg kom i snak med hende på udstillingen i Middelfart, og hun har bestemt en masse viden at dele ud af - også selvom man stiller dumme spørgsmål, så svarer hun med et smil på læben. Jeg fik da også hilst på hendes smukke Sphynx og Devon som hun havde med. Det var lige før, at jeg havde taget dem begge med hjem.
Nu har jeg selv snart Sphynx, så jeg kan slet ikke se det grimme i hverken Devons eller Sphynx-racen. Tværtimod ser jeg to små katte med hver deres store personlighed og dejlige temperament, og det er efter min mening det mest væsentligste ved en kat. Det har i hvert fald påvirket mit valg af kat.
[QUOTE=Maibrit;560076]Marianne er også en rigtig sød dame. Jeg kom i snak med hende på udstillingen i Middelfart, og hun har bestemt en masse viden at dele ud af - også selvom man stiller dumme spørgsmål, så svarer hun med et smil på læben. Jeg fik da også hilst på hendes smukke Sphynx og Devon som hun havde med. Det var lige før, at jeg havde taget dem begge med hjem.
Nu har jeg selv snart Sphynx, så jeg kan slet ikke se det grimme i hverken Devons eller Sphynx-racen. Tværtimod ser jeg to små katte med hver deres store personlighed og dejlige temperament, og det er efter min mening det mest væsentligste ved en kat. Det har i hvert fald påvirket mit B valg af kat.[/QUOTE] Ja er hun;-) og du vil ikke fortryde dit valg af race:-)
Det var rigtig flot - stort tillykke til jer begge.
Arwen Aftenstjerne er jo den underskønne elverprinsessen i Ringenes Herre, så det er sandelig et navn, der forpligter.
Siger ham, der har opkaldt sin egen let-buttede kat efter prinsessen, der ifølge spejlet på væggen var “skønnest i verden her”… :høhø:
Tillykke, hvor er hun dejlig
Devon Rex er da bare alt for kære, og så ligner de lidt Gremlins Sådan en vil jeg også have, helt klart i sort
Sikke en smuk lille pige , og stort tillykke med bis
[QUOTE=FinnFrode;560160]Det var rigtig flot - stort tillykke til jer begge.
Arwen Aftenstjerne er jo den underskønne elverprinsessen i Ringenes Herre, så det er sandelig et navn, der forpligter.
Siger ham, der har opkaldt sin egen let-buttede kat efter prinsessen, der ifølge spejlet på væggen var “skønnest i verden her”… :høhø:[/QUOTE]
Aah endnu en kender af Tolkiens univers som er så fantastisk, ja er klar over at navnet forpligter, må prøve om prinsessen kan strække sin pote og nå universets tinder:-) og gør hun ikke, jamen så er hun for mig stadig nattens prinsesse:-)
[QUOTE=Camilla;560223]Tillykke, hvor er hun dejlig
Devon Rex er da bare alt for kære, og så ligner de lidt Gremlins Sådan en vil jeg også have, helt klart i sort
[/QUOTE] Taaak:-) jamen du kommer da bare til mig og så finder vi ud af det, er sikker på waldebassen kam lave flere af de små nattestjerner, og især hvis de skal ud til hjem hvor de bliver overkælet:-)
Det vil jeg huske, når jeg engang får pladsen til en skøn Devon Rex:wehuu:
Vil rigtig gerne have en sort kastratdreng, til udstilling og kæl. Man ser ikke så mange Devon på udstillinger, gør man? Synes mest det er Cornish Rex, men Devon er stadig forholdsvis ny herhjemme…?
[QUOTE=Camilla;560422]Det vil jeg huske, når jeg engang får pladsen til en skøn Devon Rex:wehuu:
Vil rigtig gerne have en sort kastratdreng, til udstilling og kæl. Man ser ikke så mange Devon på udstillinger, gør man? Synes mest det er Cornish Rex, men Devon er stadig forholdsvis ny herhjemme…?[/QUOTE]
Du skal være velkommen:)nej ikke endnu men det kommer,det er stadig flest
Cornish som jo har deres egen charme:)men du kommer da bare forbi,så skal du se nussebasser:hjerte: