Billede der skal sendes til TICA (Med afstemning)

Nu er Craic jo blevet både racevinder og International vinder i TICA hvilket betyder at hans billede skal sendes til TICA.

Og så er spørgsmålet - HVILKET billede ?

Jeg har lagt en masse billeder af ham ind på min hjemmeside - både helt nye billeder ( der hvor han står på bordet) og billeder der er taget i løbet af hans udstillingssæson.

Jeg har givet hvert billede et bokstav - og vil nu gerne høre fra jer hvilket
billede I synes er det bedste til at sende ind.

Check min hjemmeside www.dushara.dk - under Somalihankatte ligger
der et link til Craic’s egen side.

Teresa

Jeg synes I er et godt billede af ham

Jeg synes H eller Q - det er to forskellige billeder, men gode på hver sin måde :slight_smile:

Mine farvoritter er:

H - L - O

Skøn kat :hjerte: men han virker ikke nem at tage billeder af :tihi:

Jeg kan kun indrømme at Craic IKKE er nem at tage billeder af. Til modsætning af hans far som jeg synes er utrolig fotogen.

Netop derfor synes jeg også det er svært at vælge…

Er der nogen der ved hvordan man laver sådan et statistik ( i.e. hvor man kan klikke på det nummer man vil vælge og så
kan vi se hvor mange der vælger hvilket billede ??)

Teresa

Jeg syntes billede Q :0)

Billede H eller L er mine favoritter :hjerte:

Jeg stemmer Q

Sikken et look han har på det billede :besvimer:

[QUOTE=Catika;640254]Jeg stemmer Q

Sikken et look han har på det billede :besvimer:[/QUOTE]

Helt enig - eneste årsag til, at jeg også skriver H er, at det IMO er det bedste helkropsbillede :slight_smile:

Jeg stemmer for Q. :slight_smile:

Helt klart Q det udtryk er da lige i linsen :smiley:

O syntes jeg er bedst

H og Q :slight_smile:

Der er mange gode, men H viser både ansigt og en flot hale ! H er min vinder!:inlove::inlove::inlove::thumbup:

Cats og Conni

I,P,T

H og L, fordi man her kan se hele katten, inklusive halen. Jeg synes også, R er et skønt billede, men måske knap så velegnet til formålet :slight_smile:

Nu der ligefrem er kommet officiel afstemning på, har jeg stemt på billede Q - det med den største Wow-faktor :smiley:

Q og som “helfigursbillede” K - hvor han sidder så smukt på bordet :slight_smile:

Jeg har valgt billede H, da man kan se hele den super smukke Craig på det billede :ok:
Jeg synes også Q er godt, men til formålet synes jeg, man skal kunne se hele katten :wink:

H eller L. :slight_smile: