Beimis
1. August 2026, 16:26
1
Det må være flov at være hende der menneske
Hun bruger mere tid på og nyde sommeren, end hold spindelvæv væk
Hun siger det skal nydes, hun skal passe på sig selv, men hun også tager meget rengøring
Suk jeg skal arbejde, katte mishandling
Hvem kontakter dyr i nød?
11 Synes om
Beimis
2. August 2026, 15:37
2
Så går man rund og leder efter hende uden for
Og inden for
Kalder og kalder intet reaktioner hun blev væk kl,14:30 hun var på jagt
Så er hun her kl 17
Ligger i forbudt område
15 Synes om
Eva
2. August 2026, 15:42
3
Mis ser ud til at være ret ligeglad med forbudte områder
4 Synes om
DorteH
2. August 2026, 16:14
4
Beimis:
Ligger i forbudt område
Her er eneste forbudte område vejen - men det er de i hvert fald pænt ligeglade med…
7 Synes om
Lonse
3. August 2026, 06:45
5
Min absolut bedste kur mod de dage, hvor søvnen er svær at finde - Tikka der stjæler halvdelen af min dyne og putter helt opad mig
At hun så som i dag, ofte fortsætter med at putte efter jeg er stået op er bare en ekstra charme
18 Synes om
Du menneske - det du laver er altså ikek lige så vigtigt som mig…
15 Synes om
Lonse
3. August 2026, 09:04
7
De anbefaler jo godt nok, at det er en god idé at tingene dufter af hjem, men jeg tror nu ikke helt det er det de mener
Hvem gider putte på fugtigt uld, der lugter som det nu gør når det er vådt? Åbenbart vores tosser
15 Synes om
Det bedste sted at ligge er selvfølgelig lige midt i døråbningen
19 Synes om
Tror I at han har det varmt?
19 Synes om
Kazz er blevet 7 mdr., og hans øjne er altså ikke længere helt så blå som på billedet… Men de er nok mere turkise/petrolfarvede end de er grønne.
23 Synes om
galath
4. August 2026, 06:24
13
Er det samme billede, som du lagde på FB? For jeg synes ikke, øjnene har samme farve her? Er det bare min computer og min telefon, der viser farver så forskelligt? På FB synes jeg ikke, der var tvivl om, at hans øjne var grønne.
Uanset øjenfarve er han virkelig smuk
5 Synes om
DorteH
4. August 2026, 19:52
15
You’re not the only one - mine skuldre sank en del, da de blev færdige med den sidste mark her omkring i weekenden…
Og at jeg rationelt betragtet godt ved, at a) de er agtpågivende overfor landbrugsmaskiner, b) er væsentlig hurtigere end dem og c) det er krigens vilkår med fritløbere, hjælper sgu’ ikke meget…
Vi er så flere der sætter pris på, at vi nu er omgivet af stubmarker i stedet…
22 Synes om
Eva
4. August 2026, 20:07
16
Hold da op nogle herlige billeder af - er det Pete eller Diesel ?
4 Synes om
Jo, præcis samme billede. Jeg ved ikke hvorfor øjenfarven ser forskellig ud fra skærm til skærm og forum til forum.
4 Synes om
DorteH
5. August 2026, 07:27
18
Det er Pete - men det kunne såmænd lige så godt ha’ været Diesel…
4 Synes om
Simbas nye yndlingssted er foran mit nye kamera, så nu kan man se ham fra alle vinkler
10 Synes om
Lonse
6. August 2026, 11:49
20
Masso er indekat som i han er måske ude i snor et par gange om året…
Enten har vi nogle ekstremt dumme fugle heromkring, eller også har han nu fundet ud af, at hive dem ind når de flyver forbi vinduet, i dag var der pga. blodbadet på badeværelset ingen tvivl om, hvilket vindue fugle kom fra
Heldigvis havde min svigerinde ikke noget bedre at give sig til, end at besøge mig og kattene til håndtering af en død fugl og hygge snak
15 Synes om