Han er så smuk og fantastisk typet ![]()
Og sindet er ligeså skønt som udseendet, på trods af hans lidt for gode jagt evner, så er han den blideste, mest tålmodige og kærlige kat ![]()
Jeg prøvede noget nyt vådkost i morges, for at se om det var noget for misserne. Det faldt ikke i smag, så da jeg kom hjem i dag var Delle døden nær af sult må I forstå (de har også tørkost stående). Så tænkte at de hellere måtte få noget til aftensmad, som jeg vidste ville være acceptabelt.
Det resulterede i en Delle, der nærmest slugte maden. Og når man spiser for hurtigt, kan man risikere at hilse på den igen… Det måtte Delle også sande… Desværre sad hun på en spisestuestol. Og Dumle er en dreng der har et enormt stort behov for at være med i alt, og ikke ret mange hjerneceller til at analysere om det nødvendigvis er en god idé.
I hvert fald rendte han straks hen til Delle da han hørte at maden var på vej retur, forpoterne op på stolen og snotten frem mod Delle…
Anyway…
Vi har nok alle sammen katte i vores liv, som betød noget særligt og gik helt under huden
Dette billede dukkede op i minder fra d. 13. august på min tlf i dag.
Mit første hittekuld født i 2006. Jeg beholdte 3 ud af 4 killinger
De mest fantastiske katte jeg nogensinde har kendt
Fotoet er fra d. 13 august 2012, hvor de var 6 år: Akeleje, Rufus og mit livs kærlighed Nimbus ![]()
Amen to that… ![]()
![]()
Stort tillykke med de 3 år Delle og Masso ![]()
Og til @Lonse og @Osquary tillykke med jetes dejlige katte fødselsdag
![]()
Mister holder godt øje med nabokatten.
Naboen har også indhegnet - efter mit forbillede - men de glemmer at sikre ved havelågen, når de har brugt den, så katten kommer også ud på fri pote. Den ved dog hvor den bor. Men alligevel.
Hvis der er en kat der er svær at glemme, så er det Gisle, som kun blev fire år
. Han var ekspert i at gøre opmærksom på sig selv, både på den gode og den lidt mere uheldige måde ![]()
Gisle var herlig
![]()
Ja, det ser ikke særlig underholdende ud…
Google fotos var lige så sød, at minde mig om, at det i dag er 3 år siden jeg tog det sidste billede af Jeppe og Mille sammen ![]()
Den eftermiddag måtte jeg sige farvel, til min Jeppe og begynde at leve med et hul der aldrig heler fuldstændigt ![]()
Men selvom hullet altid vil være der, er jeg dybt taknemmelig for det skete, på et tidspunkt der gav plads til Masso og Tikka ![]()
Gale katte får revet skind:
Og så får de pelsen barberet væk omkring såret og kommer på antibiotika ![]()
Jeg ved ikke hvem det er Igor har været oppe at toppes med, men jeg følger princippet at man altid skal mistænke yngste kat. Og Mishka er stadig så ung at han synes det er sjovt at fare i hovedet på de andre. Det kan jo så gå galt, og noget af såret er faktisk ret tæt på øjet ![]()
Men heldigvis er de stadig gode venner, og Igor har det fint og opførte sig så pænt hos dyrlægen ![]()
God bedring til ham ![]()