Billeder af katte - juli '26

Det regner …

22 Synes om

Også her:

21 Synes om

Imponerende han kan få luft når han sover sådan :tihi:

19 Synes om

If you leave me, can I come too …?
Mental as anything

20 Synes om

Nalle er glad for at temperaturen er faldet en smule

21 Synes om

Det er Nalle ikke ene om :joy_cat:

5 Synes om

Lasse, og der er ikke noget galt med hans ene øje, han er lige vågnet :blush:

20 Synes om

Hvorfor har I en kurv med plads til toiletpapir på badeværelset, men ikke det ekstra toiletpapir deri? Kunne man godt spørge herhjemme, men svaret er simpelt:

Der er en lille missepige, der har besluttet, at det er et godt sted at sove :hjerte:

22 Synes om

Delle har også lige i dag vist mig, at hun altså bruger min kurv til brugte sokker til at sove i. Hvis ikke jeg tager mine sokker af så snart jeg kommer hjem, så sker der det, at når jeg så sidder i sofaen eller lignende om aftenen, så skal de sokker bare af NU! Førhen smed jeg dem på gulvet, i sofaen osv. Så har en kurv stående på et sidebord i kasteafstand og så kaster jeg dem over i den. Men sure sokker/tæer er dejlige, synes Delle (til en vis grænse :tihi: ), så det undrer mig egentlig at jeg ikke har set hende ligge i den før i dag.

10 Synes om

Den hellige treenighed :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Har I været ved at blæse sæbebobler? :wink:

6 Synes om

Godmorgen Fritte :lovelove:

25 Synes om

Uuhaa altså hun er SÅ lækker :smelter:

6 Synes om

Vi har en vindues kigger :tihi:

20 Synes om

Tour-lur :sleeping:

23 Synes om

“Vi” har malet badeværelset i dag.

27 Synes om

:slight_smile: Sorte panter alias Lillemis indtager havens kastanje træ.:slight_smile:

25 Synes om

Lørdag morgen vågnede jeg til dette syn

Det afslørede samtidig, hvad nattens bule under min topmadras havde bestået af :joy: :stuck_out_tongue: :crazy_face:

25 Synes om

Det er både koldt og vådt udenfor, og mennesket vil intet gøre!

22 Synes om

Her prøver jeg at hjælpe med at strikke, og mennesket siger at jeg skal slippe garnet :scream:

22 Synes om