Billeder af katte - juli '26

Dagens kompromis. :love:

18 Synes om

Best pals - for det det meste… :smirk_cat::smirk:

25 Synes om

Ren idyl. Billeder i høj kvalitet af meget smukke katte.

7 Synes om

Tak for de pæne ord, @FinnRasmussen - rosen må gå til P&D (og lidt til @Eva_K :wink:), billedkvaliteten er Steve Jobs & co’s fortjeneste… :green_apple:

6 Synes om

Jeg er så gammeldags, at telefon og kamera er adskilt. Men jeg må jo indrømme, at iPhonen kan konkurrere med mit efterhånden gamle kamera. :camera:

10 Synes om

Åh :smelter:

4 Synes om

Som tidligere Sony-ansat har jeg adskillige avancerede digitalkameraer liggende - som ikke har været brugt i årevis, efter vi erkendte at telefonen var det eneste vi fik taget billeder på, og at kvaliteten var fuldt på højde… :smirk:

7 Synes om

Da vores objektiv gik i stykker for 5-6 år siden, valgte jeg at købe telefon med fokus på et godt kamera (ikke iphone) og har ikke fortrudt det. Og slet ikke når vi er på udstilling, for det store kamera var tungt at slæbe rundt på for ryggen.
Nu har sønnike fået kameraet med det sidste udstyr bla et 50mm og op til 350/400mm objektiv (tror jeg det hedder)

7 Synes om

Rags soler sig…

Dushara Tatters and Rags, 23.07.2026.

16 Synes om

Der er åben i motionscentret

14 Synes om

Jeg passer Fiona i denne uge. Hun er simpelthen sådan en skøn kat og så er hun virkelig smuk :smelter:

21 Synes om

Det er varmt, men åbenbart ikke for varmt til at putte på mors skød :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Man er aldrig ensom med en Eife-kat :heart:

25 Synes om

Tikka er begyndt at holde sig i soveværelset og på børneværelset meget af tiden, men det betyder ikke hun er mindre social, hun lokker mig bare til at putte mere i sengen med hende :inlove:

19 Synes om

Rags i haven… :hearts:

Dushara Tatters and Rags, 28.07.2026.

18 Synes om

Så blev stuearresten ophævet - det er dog begrænset hvor meget friheden anvendes til… :hot_face:

18 Synes om

Der flades ud i varmen

19 Synes om

Det er et hårdt liv… :hearts: :wink:

6 Synes om

Olaf i dag, d. 30. juli :waytohot:

Kl. 13:21

Kl. 15:23

Kl. 18:29

24 Synes om

Jeg har været ude at gå og mødte denne lille cutie på min vej :heart_eyes_cat:

18 Synes om