Billeder af Mojo og Mille

Her d. 18. maj fik jeg en kammerat til at komme ud med sit kamera, så han kunne tage nogle billeder af den lille “nytilkommende” aka. Mojo, og af Mille, vores store pige :smiley:
Jeg havde jo lovet, at der ville komme nogle “bedre” billeder af Mojo, så I evt. kunne hjælpe mig med hendes aftegning. Vi forsøgte at tage billeder af hende fra alle sider, så håber I kan hjælpe.
Men jeg vil da lige vise billederne af dem frem. Så enjoy:

Først billederne af den bette Mojo:

-Også nogle billeder af vores dejlige store pige, Mille:

Så får I ikke mere for dén 50 øre :tihi:

Ejih nogle dejlige tortietøser du har dig der :wehuu: Hende lille Mojo er da bedårende!

Kan desværre ikke hjælpe med aftegninger :slight_smile:

nøj hvor er Mojo fin :hjerte:

mille er jo lige så fantastisk som altid :juhu:

Åh sikke nogle dejlige misser :slight_smile:

hun ligner… uden at jeg vil lægge hovedet på blokken…

sort tortie silver spottet tabby :slight_smile:

og så er hun i øvrigt HELT uimodståelig :wehuu:

Skønne missere, det er nogle vildt gode billeder :slight_smile:

Ja, her har du da fået nogle smadder-gode billeder. :smiley:

Mille er jo bare dejlig - og Mojo følger fint i hendes fodspor. Skønne katte.:hjerte:

Hvor er det nogle skønne missepiger, du har dig :hjertehop:
Især hende smukke Mojo :inlove:

Sort tortie blotched tabby… Spotted kan jeg slet ikke se at hun skulle være… og sølv synes jeg altså umiddelbart heller ikke at hun er. :slight_smile:

Og hun er da absolut bedårende den lille Mojo - men GUD hvor er Mille da også fantastisk! Sååååå flot en dame! :inlove:

Ja, Mille:hjerte: er også en af de katte, jeg altid glæder mig rigtigt meget over at se. :slight_smile:
Fantastisk udstråling i det ansigt - ikke mindst på dette billede:

Takker alle sammen. Jeg er også helt vild med mine dejlige tøser. Selvom Mojo er kommet til, så er Mille stadig min lille baby :love2:

[QUOTE=Miss-CFK;606467]
[/QUOTE]’

Finn Frode - og det her også!! Det er så herligt :love2:

Mille er forresten også sort tortie blotched tabby :slight_smile:

Ja, det er også godt fanget. Og så er der altså noget over voksne katte - selv om den lille også er fin. :smiley:

Hvor er de dejlige begge to :hjerte::hjerte:

Eva, tak :slight_smile: På det billede der er hun i gang med at lege sammen med Dan.

Øj - Mille er godt nok en imponerende kat :hjerte:

Flot look, flotte farver og tegninger - uhm.

Teresa

[QUOTE=Teresa Guldager;606939]Øj - Mille er godt nok en imponerende kat :hjerte:

Flot look, flotte farver og tegninger - uhm.

Teresa[/QUOTE] Jeg takker på Milles vegne. Hvis bare hendes vægt ikke også var så imponerende :ups: Frygter lidt for vi får en stor “skideballe” af dr.dyr når hun skal til tjek her i næste måned pga. hendes vægt.

Hun kan komme og give lidt til Mea så, hun kunne godt bruge :tihi: (sjovt nok så er de to jævnaldrende og ligner hinanden rigtig meget)

Årh årh åååååårh, hvor er de dejlige dine tøser :slight_smile: :hjertehop:

Når man er en moden dame på 8½, må man godt have lidt mere på sidebenene end de unge… :wink: