Billeder fra at opgør

Lidt kattestudier:)

Eddie udfordrer Tip, som muler ham og giver ham “dominansfjæset”, hvor efter Eddie slikker sig hastigt om munden og trækker sig. Bemærk alle de små fine detaljer i deres kommunikation. Det er fantastisk!

Bemærk på foto 5: Eddie overvejer om han skal kæmpe - man er vel orientaler! - men på fotoet, som jeg knibser her laver han et hastigt slik om munden en brøkdel af et sekund efter han har stillet sig an - på foto 6 går han så.

Tip vandt:-)

No cats were harmed during this session:-)

Bagefter valgte han at foretage studierne sammen med mig i stedet for at deltage:tihi:

Det ser bekendt ud - specielt killerblikket, som Tip lige sender ham :slight_smile:

Rigtig god serie! =)

Altså der første jeg er; Hold da op en hale ham Eddie har på billede 1:rock:
Og ellers er de fascinerende at se deres ørestilling - hvad betyder det når de vender bagud?

Jeg glæææder mig til at se sprællemanden…øh sprællemissen imorgen. Han ligner godt nok en festlig fyr :thumbup::wehuu:

Spændende billedserie :ok: :ok:

Bgaudlagte ørers betydning afhænger af resten af katten,

Hvis du ser på foto 3:

Tip er på toppen, Eddie er nede - billedligt og bogstaveligt talt:-) Begges ører vender bagud, men Tips øjne er hårde og munden trukket lidt tilbage - han ser stram ud i ansigtet - NU ER DET NOK EDDIE! ansigtet:-)

Eddies er også tilbage, men han er bette, gør sig lille, synes svagelig og forsvarløs. Eddie vil dog kæmpe, hvis Tip springer på, for katte underkaster sig ikke.

Havde Eddie været hund, så havde han nok ligget på ryggen og måske tisset på det foto.

Fantastiske billeder og hvor er lille Eddie blevet stor.
Knus Elin