Tusind tak for nogle hyggelige timer…
Joy var i et fantastisk legehumør…så hun gav mange grin…den tøs aner ikke at hun er perser altså…
men her er lige et par snapshots
Joy og Dahlia
Joy og lidt af Solveig
Maddie der faktisk normalt er meget sky…men hun var faktisk fremme det meste af tiden…også helt tæt på
Joy, Maddie og Dahlia på bordet, Cheri på stolen og vovse Lucas under bordet
undskylder meget men jeg kan altså ikke hitte ud af at få selve billederne herind…beklager meget
[QUOTE=GitteS;686911]uhh nogle skønne billeder, ikke mindst er det dejligt og se nye billeder af mor Maddie og søster Joy, mums nogle skønne fladsnuder
MVH
Gitte[/QUOTE]
Solveig mente godt hun kunne se at Maddie er drægtig…der er 3 uger endnu… og Joy var aftenens spasmager, nøj der var gang i hende
ja okay, hvis de er tilfredse med den aftale…såååååååå
jeg sidder sjældent på gulvet, og sofaen benytter jeg kun når jeg drikker morgenkaffe…men bruger rigtig mange timer ved mit spisebord…og jeg har nogle værre selskabspapegøjer, der vil være hvor jeg er…okay fair nok…
Det er nemt at få billederne herind når du har dem på Photobucket Der er allerede et link klar, det af dem (når du ser billederne) der starter med [img… - bare kopier det og sæt det ind med [img… og det hele… så vupti er billedet her
Eller nu hvor du allerde har linket til billedet, kopier det og sæt det ind i den box der popper op når du trykker på det lille maleri-ikon her over tekstboxen som jeg har gjort med et af dem herunder
[QUOTE=TrekkieGrrrl;686945]Hvor ser det hyggeligt ud
Det er nemt at få billederne herind når du har dem på Photobucket Der er allerede et link klar, det af dem (når du ser billederne) der starter med [img… - bare kopier det og sæt det ind med [img… og det hele… så vupti er billedet her
Eller nu hvor du allerde har linket til billedet, kopier det og sæt det ind i den box der popper op når du trykker på det lille maleri-ikon her over tekstboxen som jeg har gjort med et af dem herunder
[/QUOTE]
jeg har forsøgt adskillige gange, den boks virker ikke, hverken ved hentning af billeder på nettet eller fra egen computer…
det er derfor i ikke bliver spammet med billeder fra mig…sidst jeg forsøgte med boksen ventede jeg ½ time…der skete nada
uha jeg aner ikke hvad du taler om…browser .hmmmm…windows 7 home edision…nej det er vist ikke det…Explorer…måske…
her i huset er det min mand der er nørden…
Underligt at det ikke virker så. Kommer boxen godt nok frem når du klikker på det lille “maleri-ikon” her over den box man skriver i? Eller sker der slet ingenting?