Billeder fra Hårlev

Jeg havde mit nye kamera med i Hårlev igår og fik skudt en masse billeder af en masse katte - undtagen vores egen selvfølgelig :dokdok:

Nå, men har I lyst, så kan de ses her:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.165915356801459.43083.162539867139008&l=0174b53ff5

Dejlige billeder alle sammen :slight_smile: Blandt hele flokken var det dog lille Ana Banana, der næsten hoppede ud af billedet og over på min skulder, den dejlige lille burmeser :hjerte:

Det var da godt nok en ordentlig stak skønne billeder…af nogle flotte katte.
Der var godt nok en del iblandt jeg lige kunne have nuppet med hjem!!

Der var det snart klassiske billede af Ana jo :hjerte::hjerte:

Må jeg snuppe det?

Du snupper bare Mette :slight_smile:

Super flotte billeder :slight_smile:

Dejlige billeder :thumbup:

Skønt at se et billede af hvordan min lille dame hygger på en udstilling.

Bisse missen Cheetah :hjerte::inlove::hjerte:

Sikke en betuttet Snus :wink:

Meget smukke billeder! :slight_smile:

Ja, det er nogle rigtig gode portrætter allesammen. Flot, Jane! :slight_smile:

Nå Jane, fortalte du nogen sinde hvad det var for et camera du købte. Billederne er super …

Tak skal I have - jeg synes selv, at mange af dem lykkedes rigtig godt :slight_smile: - Og så ikke et ord om, at jeg har slettet 2/3 af de billeder, jeg tog :wink:

Min søde mand har foræret mig et Canon EOS 550D i før-bryllupsdagsgave. Det er et rigtig dejligt kamera, som er nemt at finde ud af, synes jeg. Objektivet, som jeg brugte igår, er et Canon EF 50 mm f/1.8 II - absolut ikke et dyrt objektiv, men udmærket til prisen. Jeg kunne dog godt ønske mig et, der er lidt skarpere… L-glas ville ikke være af vejen… Oh well, man har lov at ønske jo :slight_smile:

Ja, og når kameraet er en før-bryllupsdagsgave, så skal han vel også finde på noget til jeres bryllupsdag :wink:

Haha, L-glas er absolut ikke billige, og det er kameraet vist heller ikke - men så kan han jo købe sådan et til næste år :smiley:

Ihhh, der er jo et billede af min lille Sølvpil :slight_smile:

Rigtig gode billeder du har fået taget.

Må jeg nuppe billedet af Sølvpilen? :slight_smile:

[QUOTE=Gidahmir;593612]Ihhh, der er jo et billede af min lille Sølvpil :slight_smile:

Rigtig gode billeder du har fået taget.

Må jeg nuppe billedet af Sølvpilen? :)[/QUOTE]

Hvem af dem er det? :tihi:

Men ja, nup du det bare :slight_smile:

Sølvpilen er hende her:

Hvis nogen kender navnene på nogle af de katte, vi ikke lige ved, hvem er, så må I meget gerne skrive det her i tråden, så skal vi sætte navnene på under billederne på FB.

/Flemming

[QUOTE=Flemming;593635]Hvis nogen kender navnene på nogle af de katte, vi ikke lige ved, hvem er, så må I meget gerne skrive det her i tråden, så skal vi sætte navnene på under billederne på FB.

/Flemming[/QUOTE]

I er også velkomne til at tagge billederne :slight_smile: Jeg ved slet ikke, hvem alle er, jeg skød bare løs :slight_smile: