Billeder fra Racekattefremvisningen i Plantorama, Egå

[QUOTE=TrekkieGrrrl;791564]Jeg har heldigvis altid lange uldne underhejsere på om vinteren, så jeg frøs ikke. Men der var godt nok køligt - Stevie rystede når han var ude af buret og det var - tror jeg - ikke KUN af nervøsitet

Men hvad fa’en skal jeg nu gøre med den halve bradepandefuld kage jeg har her? :wink: Jeg bli’r jo dååååårlig hvis jeg skal spise det hele selv…

Hm gud ved om det kan fryses? Den er trods alt bagt i går aftes… :S

Spørgsmål til bageguruerne derude: Kan man fryse søsterkage eller bli’r rosinerne underlige?[/QUOTE]

Ja, jeg har også altid på, så det var også bare standard påklædningen her… Det er jo koooldt pt. når man står og venter på bussen :høhø:

Uden at være spor bageguru, så har mit mor ofte lavet squashkage med rosiner og haft den i fryseren uden nogle problemer :slight_smile:

Hm måske jeg sku’ fryse det stykke uden glasur så… det kan jo da komme an på en prøve :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;791564]
Spørgsmål til bageguruerne derude: Kan man fryse søsterkage eller bli’r rosinerne underlige?[/QUOTE]

Rosinerne vil være ok - der er mere tvivl om søster vil være det :stuck_out_tongue:

det var super hyggeligt - og en massen børn fik sig en oplevelse.

min dybeste respekt for pia som lige støvede ven og kaj af på den tid af døgnet- og endda virkede frisk da vi samlede hende op.

vi gjorde nogle gode handler- 10 kr for en bakke med kant er lige til at overkomme!

saffir synes det var træls- værre end ellers.
og tror i så ikke at kræeet tissede i kassen på vej hjem- suk- tog hende ud og så lå hun pænt i min jakke og hyggede. til både min og pia b’s overraskelse da hun ellers hele dagen ikke rigtig havde kunne stilles ved noget som helst. så vi vasked lige tøj mm i aftes.

Ib vil jeg gere takke for at blive taget ud når folk gerne vil klappe en orientalsk kat- saffir er lissom ikke ret velegnet. og den skønne klud ligger bare og spinder. uanset hvem der holder ham !
dog kunne vi ha det så yndigt da hans FAAAAARRRR dukkede op- sikke han kunne synge for at komme op til farmand s

og her til morgen er der intet at lugte i bilen :slight_smile: Så no worries :slight_smile:

Yashas værdighed er stadig i top - på trods af at være kaldt alt fra brite til maine coon den dag :tihi:
I det mindste var der nogle stykker, som gættede ret race på ham :smiley: han var dog meget “mor syg” her til morgen, måtte knap komme ud af sengen :tihi:

[QUOTE=PiaB;791757]og her til morgen er der intet at lugte i bilen :slight_smile: Så no worries :slight_smile:

Yashas værdighed er stadig i top - på trods af at være kaldt alt fra brite til maine coon den dag :tihi:
I det mindste var der nogle stykker, som gættede ret race på ham :smiley: han var dog meget “mor syg” her til morgen, måtte knap komme ud af sengen :tihi:[/QUOTE]Hvad med Unni? Er hun stadig den “falske huskat”? :? Dejligt at Yasha stadig har værdigheden i behold.

Åhhhh :hjerte:

Heh ja det var sjovt at se Ib da Manden dukkede op. Der var i al fald én han kendte :slight_smile: Og han er ikke engang specielt “far syg” herhjemme :slight_smile:

Han var godt træt i aftes men jeg tror han nød opmærksomheden :slight_smile:

(Og han er ikke en klud :venter: han er bare … afslappet! :tihi:)

Lisbeth - han er skøn! Storspindende og dejlig :inlove:

Jeg eeeeeeelsker Ib :hjerte:

Lyder hyggeligt! skønne katte og tak fordi du viste os billederne.

Skønne billeder og beretning fra Egå!

Fedt at Pia, kunne springe til med så super kort varsel! :ok:

Og kage - HA, det havde vi bare også i Sønderborg - Claus havde bagt de lækreste blåbærmuffins og chokoladekage!! mmmmm

Ib… ja, hans opdrætter er glad for at høre at han kan opføre sig pænt, når han er med i byen :wink:
Det ér altså dejligt med det temperament :ok:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;792134]Skønne billeder og beretning fra Egå!

Fedt at Pia, kunne springe til med så super kort varsel! :ok:

Og kage - HA, det havde vi bare også i Sønderborg - Claus havde bagt de lækreste blåbærmuffins og chokoladekage!! mmmmm

Ib… ja, hans opdrætter er glad for at høre at han kan opføre sig pænt, når han er med i byen :wink:
Det ér altså dejligt med det temperament :ok:

/Mette[/QUOTE]

Ozzy er en puttegris, Stevie er en rigtig sød og venlig kat, men Ib… er noget særligt. Han er gjort af noget helt specielt. Jeg har aldrig oplevet en kat der var så fantastisk tillidsfuld over for ALLE mennesker - sådan her lå han som nogen måske kan huske, ca 1 time efter han var ankommet til os :hjerte:

Sikke I alle har hygget jer :slight_smile:

Min nando ville elske sådan noget, han elsker opmærksomhed.