Ja, hvis ikke Luise havde haft Dione og Lucky i buret, havde jeg nok ikke genkendt hende.
Ib derimod går man ikke fejl af, for han er præcis ligeså opmærksomhedssøgende som Trekkies billedserier herinde giver udtryk for.
Men der var så hyggeligt at møde dem alle sammen.
Mange tak
Jamen det er da oplagt at man skal være sort kat til halloween, men jeg tager ALDRIG mere sort bluse (eller bukser for den sags skyld) på til udstilling igen
Tror nu der var et par ekspedienter op igennem landet, der fik sig et par gode grin i går aftes
Jeg er sikker på at Luise ville have vundet BIS, hvis ellers at hun havde tilmeldt sig som kat. Modigt, at du lige var frisk på at peppe halloween-temaet op.
Herlige billeder, Trekkie. Der kunne dog godt være lidt flere af dem.
[QUOTE=Maibrit;967290]Jeg er sikker på at Luise ville have vundet BIS, hvis ellers at hun havde tilmeldt sig som kat. Modigt, at du lige var frisk på at peppe halloween-temaet op.
Herlige billeder, Trekkie. Der kunne dog godt være lidt flere af dem. [/QUOTE]
Jamen jeg GLEMMER altid at fogografere. Jeg starter som regel sådan lige når jkattene er kommet i bur… og så bli’r det alt for sjældent til mere i løbet af dagen Og når jeg så er kommet hjem igen sidder jeg og ærger mig over hvorfor jeg dog ikke tog nogle flere billeder… jeg tror jeg mangler det fotograf-gen som resten af familien ellers er udstyret med