Billeder fra udstillingen i Aarslev

Farmand Lucky og Ib hilser (nogenlunde pænt) på hinanden

Mine bure. Ib med selvlysende øjne og Stevie imiterer en flagermus :tihi:

Sugieh’s bur med Dione og Lucky

Kiras bur med Toshi og Dreams Take Time

Susannes lækre misser

Katten der hverken var fugl eller fisk :wink:

Flotte, flotte ægte græskar

Åååårh klø mig nu på maven!

SUPERnuttet bengalkilling

Dione

“Forstyr mig ikke, menneske. Jeg fintænker!”

Lækker lækker ebony :hjerte:

Adelie var ude for at se sig lidt om

Wauw nogle flotte halloween bure! :uha: :klap:

:slight_smile: Åhh de to tosser :slight_smile: De er super nysgerrige på hinanden, bare ikke for længe af gangen :smiley:

:tihi: Luise er skisme en fin kat…

Men det er de rigtige katte nu også :hjerte:

Weeehooooo Halloween billeder!!! :smiley: :smiley: :smiley: Seje bure!! Hvem vandt?

Jeg ved ikke hvem der vandt. Ikke nogen af os åbenbart L

Men skidt osse med det :slight_smile: Det var skægt alligevel at pynte op :smiley:

Ja, hvis ikke Luise havde haft Dione og Lucky i buret, havde jeg nok ikke genkendt hende.
Ib derimod går man ikke fejl af, for han er præcis ligeså opmærksomhedssøgende som Trekkies billedserier herinde giver udtryk for.
Men der var så hyggeligt at møde dem alle sammen. :slight_smile:

Fine katte og bure :slight_smile:

Haha hvor fint med kat-Luise

Og ellers dejlige stemningsbilleder Lisbeth.

Mange tak :slight_smile:
Jamen det er da oplagt at man skal være sort kat til halloween, men jeg tager ALDRIG mere sort bluse (eller bukser for den sags skyld) på til udstilling igen :smiley:

Tror nu der var et par ekspedienter op igennem landet, der fik sig et par gode grin i går aftes :smiley:

Jeg er sikker på at Luise ville have vundet BIS, hvis ellers at hun havde tilmeldt sig som kat. Modigt, at du lige var frisk på at peppe halloween-temaet op.

Herlige billeder, Trekkie. Der kunne dog godt være lidt flere af dem. :ok:

[QUOTE=Maibrit;967290]Jeg er sikker på at Luise ville have vundet BIS, hvis ellers at hun havde tilmeldt sig som kat. Modigt, at du lige var frisk på at peppe halloween-temaet op.

Herlige billeder, Trekkie. Der kunne dog godt være lidt flere af dem. :ok:[/QUOTE]

Jamen jeg GLEMMER altid at fogografere. Jeg starter som regel sådan lige når jkattene er kommet i bur… og så bli’r det alt for sjældent til mere i løbet af dagen :frowning: Og når jeg så er kommet hjem igen sidder jeg og ærger mig over hvorfor jeg dog ikke tog nogle flere billeder… jeg tror jeg mangler det fotograf-gen som resten af familien ellers er udstyret med :frowning:

Skønne billeder, og der er endda et billede af min Mang Kun Kung Fu kat :klapper:

Sikke søde mislinger - og flotte bure. Burene er virkelig kreative.

Ja, det var meningen jeg skulle have taget en masse billeder i Årslev, men var i alt for godt selskab til at bruge tid på det, åbenbart :tihi:

Her er hvad det blev til :slight_smile:

En orientaler:

En Burmilla:

En Maine Coon:

En Ocicat:

En Sibirisk kat:

Annie - Ved du hvad ejeren af burmillaen hedder? :slight_smile:

Er det ikke hende Christel?

Hun gik steward til sceneshowet søndag, en lille slank blond pige :slight_smile:

Flotte billeder af nogle udtryksfulde katte. :smiley:

[QUOTE=DK Thomani;971898]Er det ikke hende Christel?

Hun gik steward til sceneshowet søndag, en lille slank blond pige :)[/QUOTE]

Jo hun gjorde, og jeg gik med katten om søndagen til sceneshowet, så var lidt nysgerrig efter navn :slight_smile:

Det er Christel-Mie Madsen som ejer Burmillaen