Hun fandt da også en mere behagelig plads i skamlen.
Note to self: Tag lige og vask den pude.
Det bedste ved at stå op, er at hører misserne glad smaske vådfoder i sig
Simba var dog ikke tilfreds og gik hurtig (han er en kræsen herre), men Aslan blev ved…
Smask smask smask
Simba blev glad for at få fyldt oven i skålene (man dør jo af sult når bunden kan anes ), at han forsøgte at grave det ned
Så er Templebar’s F-kuld kommet til verden
Forhåbentlig er de ikke allesammen drenge (som det lige nu ser ud til), for så er der nogen, der bliver skuffede
Tillykke til dig og mormis med de små nuttede killinger
Hvor er de smukke og sikke en dejlug farvelade
Tillykke med 4-kløveren
Jeg syntes ellers, hun så skæv ud på billeder, så havde gættet på enten 3 eller 5 killinger.
De har haft flyttet sig nogle gange, for jeg har set en knytnævestor bule på hver side mere end én gang
Tillykke med dem, for at det ikke kun er drenge
Tillykke med firlingerne
Tillykke, Mette og missemor (hvem er det lige, der er moren?)
Kender du farverne? På billedet ser de lidt leverpostejfarvede ud, men det er nok enten lyset, eller fordi de ser sådan ud som killinger?
Tillykke til mor mis med de 4 dejlig hedder og til dig også med dem
Stort tillykke med dem
Altså, det sker jo at de ændrer køn fra dreng til pige
Nej, der er Mette god Det var hende der fik billeder af Hildis røv, dengang hun pludselig manglede noget bagi
Stort tillykke med dem, uanset køn er de jo bare en dejlig dynge
Tillykke med dem
Det er skam Jools, der tager én mere for holdet Hun er en dygtig mor og meget stolt af sine babyer.
Der er ikke den store nuanceforskel på blå og brun og samtidig har mine badeværelseslamper mørklilla plasticskærm, så lige de to farver kan drille (jeg havde en dreng i hendes første kuld, der skiftede farve alt efter, hvor han lå og endda så tofarvet ud på et tidspunkt
Så svaret er, at der er to af hver - den ene blå er meget fin og klar, den anden lidt mere mudret at se på lige og de to brune er meget tydeligt brune på nært hold
Præcis! Og med gode fødselsvægte og gode lunger (jeg er blevet hvæset af her til morgen
)