Billeder MED kat - Juli 23

Hun fandt da også en mere behagelig plads i skamlen. :heart_eyes:
Note to self: Tag lige og vask den pude. :joy:

16 Synes om

Mens Aslan nyder aftensolen, nedstirres jeg af Simba :grin:

17 Synes om

Aslan er SÅ svær at tage billede af, kameraet tror det er en skygge :grin:

8 Synes om

Vi flader ud i varmen :sunny:

18 Synes om

Det bedste ved at stå op, er at hører misserne glad smaske vådfoder i sig :heart:

Simba var dog ikke tilfreds og gik hurtig (han er en kræsen herre), men Aslan blev ved…

Smask smask smask :heart:

Simba blev glad for at få fyldt oven i skålene (man dør jo af sult når bunden kan anes :grin: ), at han forsøgte at grave det ned :grin:

10 Synes om

Misserne lige nu.
Lasse

Mascot

Mercedes

17 Synes om

Så er Templebar’s F-kuld kommet til verden :hjerte: :hjerte:

Forhåbentlig er de ikke allesammen drenge (som det lige nu ser ud til), for så er der nogen, der bliver skuffede :frowning:

29 Synes om

Tillykke til dig og mormis :flag: med de små nuttede killinger :smelter:

1 Synes om

Hvor er de smukke og sikke en dejlug farvelade

1 Synes om

Tillykke med 4-kløveren :partying_face:
Jeg syntes ellers, hun så skæv ud på billeder, så havde gættet på enten 3 eller 5 killinger.

1 Synes om

De har haft flyttet sig nogle gange, for jeg har set en knytnævestor bule på hver side mere end én gang :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med dem, :kryds: for at det ikke kun er drenge :kryds:

Tillykke med firlingerne :denmark:

Tillykke, Mette og missemor (hvem er det lige, der er moren?) :flag:

Kender du farverne? På billedet ser de lidt leverpostejfarvede ud, men det er nok enten lyset, eller fordi de ser sådan ud som killinger?

Tillykke :flag: til mor mis med de 4 dejlig hedder og til dig også med dem :flag:

2 Synes om

Stort tillykke med dem :heart::heart:
Altså, det sker jo at de ændrer køn fra dreng til pige :wink::wink:

Nej, der er Mette god :sunglasses: Det var hende der fik billeder af Hildis røv, dengang hun pludselig manglede noget bagi :joy::+1:t2:
Stort tillykke med dem, uanset køn er de jo bare en dejlig dynge :smiling_face_with_three_hearts:

Tillykke med dem :flag:

Det er skam Jools, der tager én mere for holdet :hjerte: Hun er en dygtig mor og meget stolt af sine babyer.

Der er ikke den store nuanceforskel på blå og brun og samtidig har mine badeværelseslamper mørklilla plasticskærm, så lige de to farver kan drille (jeg havde en dreng i hendes første kuld, der skiftede farve alt efter, hvor han lå og endda så tofarvet ud på et tidspunkt :smiley:

Så svaret er, at der er to af hver - den ene blå er meget fin og klar, den anden lidt mere mudret at se på lige og de to brune er meget tydeligt brune på nært hold :slight_smile:

8 Synes om

Præcis! Og med gode fødselsvægte og gode lunger (jeg er blevet hvæset af her til morgen :joy: :joy:)

11 Synes om