Billeder MED kat - Juli 23

Her har jeg set frem til Tour de France af mange årsager - bl.a de mange timers strik, mens jeg ser Tour…
Stine var dog af en anden mening i går…

21 Synes om

Jeg ved ikke hvad Igor ville gøre uden søde, tålmodige Øyvind at putte hos :heart:

22 Synes om

Havde det ikke været for antallet af ører, havde jeg ikke spottet at der er 2 katte på billedet… :grin:

5 Synes om

jeg er helt enig, det er bare en stor bunke fluff der kunne have været 1 kat.
Men de hygger sig da 100%

3 Synes om

Så var det heldigt, det ikke var Kodak der lå der … :hoho:

5 Synes om

Vejret lige nu og 3 katte er glade for at være inde

11 Synes om

Jeg er altså lidt stolt af ham her bassen :hjerte:
Tripple Grand Champion i Alter klassen og bedste korthårede orientaler i TICA Northern Region i 2023. Ja, der bliver ikke udstillet mange korthårede orientalere, men han er min og jeg har selv lavet ham, det er dælme fedt!

23 Synes om

Stort tillykke med titelen :flag:
Tripple Grand Champion i Alter klassen og bedste korthårede orientaler i TICA Northern Region i 2023,
(Indrømme jeg ikke helt er med på nøjagtig hvad det betyder, udover det er så godt gået :thumbup: :flag:)

Selvfølgelig er du stolt af ham, han er så flot :heart_eyes:

:flag:

1 Synes om

Det er altid godt med en puttemakker :heart:

2 Synes om

Tillykke :flag:

1 Synes om

Ja, og Igor skal helst putte hos nogen hele tiden. Han putter også med Yuri, men begge stumphaler er meget glade for Øyvind, så tit ligger de alle tre sammen :heart: Kolbjørn, på den anden side, gider ikke putte med andre katte, kun med mig :roll_eyes:

8 Synes om

Nuts har nu rundet 20 uger. Vi æææælsker hende! :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Søde Aslan nyder solen :heart:

15 Synes om

Hvor er han utrolig blank, og sikker smukke billeder af ham i solen :star_struck:

1 Synes om

Simba er IKKE fan af 6. Juli fejringen med fyrværkeri og kanoner :grin:

10 Synes om

Morgenfrisk. Nu skal der gang i gaden :grinning:

I må alle have en dejlig weekend

22 Synes om

Dronningen af det hele… :hjerte:


Dushara Cathal Caithlin, 07.06.2023.

20 Synes om

Jeg skulle lige teste noget af, en kattene var UMULIGE!

Men søde ser da ud her, udover på de andre billeder, hvor de har lukket øjne, rækker tunge osv :grin:



22 Synes om

Det er da sødt at de begge vil putte i vægsengen, men er altid så nervøs for at en af dem skal dratte ned.

22 Synes om

Alba nyder en solstråle. :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg kan dog ikke forestille mig at det er helt behageligt at ligge i den der boldbane… :thinking:

15 Synes om