Billeder uden katte 2024

Håber på at få en fridag i dag. Det har jeg simpelthen ikke lyst til at køre ud i :s:
Der har lige været en traktor igennem for at rydde, og jeg tænker, det ser værre ud på småvejene uden for byen.

(Østjylland)

8 Synes om

Synes laget i holstebro ser meget tyndt ud i forhold til… tror sneen her er væk om 1 time

4 Synes om

Uha, gad vide, hvordan det ser ud i Nordjylland. Her på Midtfyn blæser det ganske meget. Måske regner det også. Det er stadig mørkt, så jeg kan ikke se det. Men sne er der i hvert fald ikke noget af.

4 Synes om

“På grund af vejret fraråder Østjyllands Politi nu al unødvendig udkørsel i hele politikredsen.” dr.dk

4 Synes om

Det var heldigvis heller ikke noget problem at få fri :ok: Havde det ikke været min første arbejdsdag efter ferien, kunne jeg bare have arbejdet hjemmefra, men min pc og tlf. ligger på arbejdet (jeg vil ikke have det hjemme i mine ferier), så det gav en ekstra fridag til mig :slight_smile: Tror ikke, jeg har prøvet at holde sne-fri siden skoletiden :snowman_with_snow:

8 Synes om

Her er der snestorm vil meteorologerne nok kalde det. Jeg har været ude og skrabe sne, det jeg orkede. Katte gården er sneet til og Lasse har brokket sig høj lyt over han ikke kan se ud.


Køkkenvinduet

K


ttegård

12 Synes om

Jeg tror ikke, vi bor så langt fra hinanden - jeg er ved Brædstrup :smil:

Jeg har lige været i garagen for at hente en skovl ind i indhegningen, så jeg kan grave lågen fri og komme ud i morgen :rolleyes:

Cypresserne bryder sig vist ikke om vejret :s:

12 Synes om

Nej vi bor tæt på hinanden, jeg bor i Østbirk, ja det er godt nok lige nok med det vejrer.

3 Synes om

Årets første :thumbup:

Der er sommer på vej :muhaha:

10 Synes om

Snestorm: Hr. Fasan og damerne i læ under rododendronerne.

19 Synes om

Ja jeg bliver altså bare inden døre sammen med Vaffel. Det føre er ikke noget for dem der er dårligt gående.

9 Synes om



13 Synes om

Her er der ikke faldet så meget som ét snefnug! … det regner og der er frisk blæst, men ingen sne.

6 Synes om

Nope, goderne er dæleme ulige fordelt - her er det bare p*sse vådt… :face_with_symbols_over_mouth:
Frosten kommer så selvfølgelig i morgen - ualmindelig ringe timing!

6 Synes om

I Struer er der da kommet lidt sne



10 Synes om


Fygningen er slemt hos os.

15 Synes om

Jeg vovede mig 1½ meter udenfor, for at se til min bil. Det sner og fyger stadig kraftigt.
https://youtube.com/shorts/YpMJSpDSsc8?feature=share

7 Synes om

Forskellen på en have MED katte og en uden :hoho:

14 Synes om

Jooo jaaaaaa. Vores indhegning er totalt til grin når den er hvid :smile:

4 Synes om

Så er sneen også kommet til Fredericia

6 Synes om