Billeder uden katte 2024

Hedder du ikke Lonnie?
Det er da ikke usædvanligt… Eller også er det fordi jeg nok kunne være mor til flere af dem der arbejder disse steder

5 Synes om

Jo det gør jeg, men nu har jeg oplevet flere gange, jeg har været ude og rejse, de ikke har kunne finde ud af det, hvorimod mit mellemnavn Maria er væsentlig nemmere for dem :sweat_smile:

Hjemme bliver jeg dog også jævnligt kaldt Lone eller Louise :joy:

6 Synes om

Mit fornavn er Lone, det burde være ok nemt.

Vi har lige været 3 uger i usa, og der fungere Lone bare ikke.

De har ordet lone, men de bruger det ikke som navn.

Så når jeg bestilte på starbucks eller andre steder, brugte jeg mandens navn David. Også selv om han ikke var med inde og bestille. Nogen kiggede lidt, jeg liger ikke en David men ingen sagde noget.

8 Synes om

Det her indlæg er måske en smule “indspist” for ikke-heste KG’er, men kan ikke få mig til at putte søde Pinne i samme kasse som de øvrige emner i Heste-verden tråden, så I må bære over… :smirk:

Da Pinne landede sidste år, havde han jo meldt sig ud af rideheste-korpset, hvilket den rideklub han kommer fra heldigvis respekterede.
Efter han havde været gennem vores KST/osteopat, der fandt masser af låsninger, men ingen graverende “fejl”, prøvede jeg at kravle på ham, og det tog han faktisk overraskende positivt, omend uden den helt store begejstring - øverste billede er fra første ridetur.
Når jeg ser det i dag, kan jeg dæleme godt forstå ponyen tidligere sagde nej tak til det der ridning - bemærk billedet er efter første behandling, så de værste låsninger er allerede under afvikling her… :see_no_evil:

Pinne nu - ikke helt samme moment og iført vinterpels, men synes stadig det illustrerer udviklingen i hans krop.
Og det skal understreges, at det næppe skyldes den smule træning, jeg har proppet i ham - forskellen kan dels tilskrives at han er sluppet af med sine tidligere låsninger, men er sikker på at især de mange daglige timer på (vandre)fold har gjort en kæmpe forskel.
Tænk at nogen vil byde deres heste at undvære det!

13 Synes om

Sikke en forvandling :heart: helt anden holdning og muskelsætning han har fået

2 Synes om

Så dejligt og læse og se :heart:

2 Synes om

Har ikke en dyt forstand på heste, men inden du skrev sad jeg bare og tænkte, WOW sikke en forskel, selv om jeg ikke lige kunne sætte flere ord på.

2 Synes om

Dejlig udvikling! :heart:
Det er virkelig en markant ændring i løftet af basen af halsen og brystkassen og så har han også fået sig en flot rund bagdel :star_struck:

Og selvom man ikke kan se hele hans ansigt tydelig på det første billede, så er der bare en helt anden blødhed omkring mund/læber på det nye billede :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Ærgede mig netop over, at han havde fluemaske på det første, så man ikke kan se hans øjne - så tak for at spotte den! :+1: :heart:

Og ja, han var dæleme stram i skroget, den arme lille pony - låst hals, hængende brystkasse, og låst kryds… :worried:

4 Synes om

Stod op til det her

Og nu vælter sneen ned igen, i store, bløde fnug. Jeg er glad. :star_struck:

12 Synes om

Jeg er glad for det ikke er her, det må gerne holde sig væk længe ednu :muhaha:

1 Synes om

Iiiih jeg er MEDsundelig. Her er bare lidt hvidt på tagene, ikke noget hverken kønt eller blivende.

3 Synes om

Det er sådan jeg har det med sommer. :sweat_smile:
Jeg nyyyder vinter, kulde og sne. :star_struck:

2 Synes om

Kulden er jeg ligeglad med @Tea, men da jeg både går dårligt og har dårlig balance er jeg bange for at gå ud, når det har sneet og risikerer at være glat.

I dag skal jeg absolut ikke ud, da der ligger sne og måske is på fortovet - hvis jeg falder kan jeg brække arme eller ben, det vil jeg ikke risikere.

6 Synes om

Min udsigt her til formiddag, bare taget med mobilen. Fra det ene stuevindue.

Fra det andet stuevindue. Det er nu ganske pænt, det der sne.

Det her billede tog jeg d. 22.11.2015, så næsten præcis ni år siden. Det er taget fra min opgangsdør, ca. kl. 03, og det er gaden jeg bor på. Taget med rigtig kamera.

11 Synes om

Jeg kan absolut relatere. :hugs:
Efter jeg kom til skade med mit knæ, er min gangsikkerhed også helt forsvundet i glat føre. Og herude i provinsen er snerydning og saltning en by i Rusland.

Men jeg er heldigvis så privilegeret at jeg arbejder hjemmefra og får mine dagligvarer leveret. Så jeg skal kun ud når jeg har lyst.

4 Synes om

Jeg er jo pensionist @Tea, så jeg skal heldigvis ikke på arbejde.
Og jeg bestiller varer til levering, så jeg behøver ikke gå ud, når det er sne og glat føre.

6 Synes om

Taget lige nu i Køge

13 Synes om

Udsigt fra mit vindue i morges.

Og min bil. Det var en håndsbredde tykt det tæppe af sne der lå over den.

Jeg elsker sne. Og det her var helt perfekt sne, så jeg hyggede mig med at rydde det. Det bliver jeg nok ikke ved med at synes er lige sjovt. Men Åååååh i dag var det fantastisk. :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

I eften vakgt vi at taget ill JuleBanko og sørme om vi vandt 2 gange banko og 2 sidegevinster :dans:

En fin lampe, som vi tror Knuds datter kan bruge og en gavekort til and, rødvin og chokolade

15 Synes om