Det er altså et par kønne børnebørn du har Men selvfølgelig kønnest når de ikke er smurt ind i mad
Det der er ikke en katte pote, nej nej
Nææææ sporet er ikke helt tydeligt
Det bliver da vist ikke et bedre aftryk end det der.
Efter alt det vand der er kommet har vi pludselig 12 store søer omkring os
Og der er kommet mange som mange nye fugle, der kan jages
Ja, man ser dem i store flokke mange nye steder. Bramgæssene er også landet nogle steder, men det handler nok ikke om de nye søer.
Bramgæssene har vi haft i masse vis en del år nu
Men så mange svaner, det er fascinerende på en måde
Det er da heldigvis kun forfatterens tak og bagsiden af bogen der er gået tabt, men stadig væk Masso
Det er godt nok ikke pænt og grine, men svært at lade være
Men hvor øv
Og øv hvor for Masso
Og bøger er dyre
Det kunne heldigvis have været værre, bogen kan stadig læses, den kan bare ikke tages med i en taske længere, og en ny bog koster heldigvis ikke så meget når det er en engelsk bog - og når jeg nu var ved at bestille den hjem, kom jeg til at bestille en anden bog jeg længe har haft kig på med, så nu skal jeg bare huske at bøger ikke skal ligge så den kan friste bogædende tosse katte
Fy Masso, du må “nøjes” med dit eget legetøj
Håber i det mindste at han nøles med at æde bøger, og ikke får samme dårlige vane som Silver
Det er sgu da godt det kuld ikke bor sammen, de ville sgu da gøre nedrivningsholdet til skamme.
Og jeg troede at jeg havde fået en af de uartige, men det der har piraten alligevel ikke gjort…
Synes faktisk at han bliver mere og mere artig, selvom døtrene ofte snakker om hvem han deler sin ene hjernecelle med og om de ikke snart aflevere den tilbage til ham efter de har lånt den.
Masso virker til at have lagt sig ret stabilt på et sted, hvor vi aldrig helt ved, hvad vi skal forvente af ham og hvor han giver indtryk af, at han ikke har nogen anelse om, hvad der er ballade og hvad der rent faktisk er leg
Så nu er selv kæresten ved at være nået til det punkt, hvor han måske godt kan se idéen i en tredje kat, der gider tumle med Masso, så Mille forhåbentlig kunne få lov at nøjes med at være tilrådighed for putning og vask og ikke nær så mange forsøg på tumlen rundt
Indrømmer det er skønt at læse, for her blev han jo kanøflet af de andre killinger.
Helt enig, tror jeg blev vanvittig, hvis de alle 3 boede her. Silver alene er en prøvelse, hpber vi finder et hjem, der har tålmodighed med ham , når han er færdig med sit job
Vi nyder det også langt størstedelen af tiden
Mille syntes dog forståeligt nok, at han er møg træls når han ikke fatter hun siger fra, men heldigvis ikke værre end at hun gerne putter, hvis bare han ligger stille og altid står til rådighed når han kommer og stikker hovedet ind under hendes hage for at blive vasket mellem ørerne
Men vi får nogle gange indtrykket af, at han går og kalder efter hende for at få hende med i legen, når han flyver rundt og vi mennesker er bare slet ikke de samme til at lege fange med