Nogen gange bliver jeg træt af kattene (læs Filucca), mandag aften skulle jeg lige ud og have noget at drikke og hvad ligger der midt på stuegulvet… dem der gættede på en frø har vundet. Den ligger helt stille og udstrakt på ryggen. Nå hun har fået nakket den tænker jeg og henter noget køkkenrulle, idet jeg tager fat i frøen er den ikke død længere, den hopper så under min lænestol, under et lille skab og ender under sofaen.
Så var det at fjerne puder og tæppe fra sofaen som heldigvis er en sovesofa, så jeg kunne vippe sædet op. Havde også fundet en plastikbøtte med låg, og fik fanget hr frø (jeg var glad for at jeg havde fået klikket låget på ellers kunne frø jagten have foresat), og fik den sat ud til den bæk der løber langs bebyggelsen
Jeg kom omsider forbi basaren i Albertslund, og fik fyldt op i krydderierskabet.
120 kroner for de 12 poser, så prisen kan man bestemt heller ikke klage over.
Puha jeg fik en brat opvågning i nat, da min tlf. ringede kl lidt over 1. Det var mit barnebarn, der var på vej hjem fra Kbh. i min bil hun havde lånt. Hun havde ramt noget tabt gods på motorvejen, sammen med 5-6 andre biler, der alle havde større eller mindre skader på deres biler som resultat. Heldigvis kom ingen noget til, men mit barnebarn var selvfølgelig lettere rystet.
Det er kun en mindre skade og efter hun havde talt med en betjent, kunne hun selv køre hjem.
Godt han også har tid til at spise ![]()
Dejligt og høre din barnebarn ikke kom noget til, og så skriver jeg skidt med bilen, selv om jeg ved det alligevel gør ondt bare på en helt anden måde
Det var godt Mister fik mad igen ![]()
Ja pyt da med bilen. Bare hun er ok, så er det totalt ligegyldig med bilen. Den kan erstattes - det kan hun ikke. Jeg har heldigvis kaskoforsikring, så jeg er godt sikret med bilen. Men ingen forsikring i verden, kan erstatte mit barnebarns liv og førlighed ![]()
Jeg har anmeldt det til forsikringen og d. 15. skal bilen på værksted. Den kan godt køre, så det haster ikke voldsomt meget. Nogle af de andre biler der ramlede ind i det der lå på vejen, var ikke så heldige. Nogle af deres biler kunne ikke selv køre derfra, så hun var virkelig heldig.
Lidt tidlig at købe fødselsdagsgave til et decemberbarn, men når nu det er sommerting der står på ønskesedlen
Jeg stod og ordnede aftensmad og sagde til min søster ‘‘Nu er der sikkert en smuk regnbue et sted i nærheden’’ … men hun gad ikke gå ud for at se om hun kunne finde den
Jamen, den var jo så også her - du ringer bare en anden gang…![]()
Det ser da lækkert ud ![]()
Det smager akkurat lige så godt som jeg håbede, så det er ikke sidste gang jeg vil bage sigtebrød ![]()
Så blev vi færdige med at samle vores nye vitrineskab og fik sorteret i de pokaler, vi ville have stående i stuen
Resten ryger i kælderen til de andre ![]()
“Vores” rålam er blevet lidt større - har sagt til dem, at de skal holde sig her på matriklen de næste 4 mdr… ![]()