Månen i øverste vindue i naboblokken.
Jeg har i et par år skullet have lavet mig et pænt billede af mig og en hest til min præsentation på listen over uddannede instruktører på den hesteuddannelse jeg tog.
Nu blev det endelig tid til at få gjort noget ved det ![]()
Toke var en ret fotogen hyphest her i februarsolen ![]()
Det er I da sluppet ret godt fra… ![]()
Toke er klart fotogen - og jeg elsker at se heste i eget vintertøj… ![]()
Sikke en flot billed af jer to
Tak ![]()
Og ja, heste i naturligt vintertøj er også min favorit. Og når det så er vintertøj i den kvalitet Toke har, så er det helt fantastisk
han stråler om kap med solen i disse dage ![]()
Godt billede
Jeg har ikke en dyt forstand på heste, men sikke en fantastisk glød hans pels/farve har ![]()
Heste i vinterpels er bare SÅ LÆKRE i frostvejr ![]()
Med fare for at få alle KGs hestegale på nakken (jeg ved intet om heste) fåes heste i både kort hår og lang hår ligesom katte ?
Han er fin og flot og stråler i solen.
Hans hvide blis er fin sådan som den drejer.
Nej, som udgangspunkt er heste korthårede i sommerpels - og så er de mere eller mindre langhårede i vinterpels.
Mange rideheste bliver imidlertid klippet om vinteren og/eller går med dækken, for at undgå at de sveder for meget under ridning - derfor vil du se heste, der fremstår korthårede året rundt… ![]()
EDIT: Skal måske tilføje, at det ikke udelukkende er praktik, der ligger bag klipningen - en del “sportsryttere” ville formentlig hellere ses døde, end ridende på et pelsmonster som mine eller Nina’s.
Jeg fik i hvert fald en del kommentarer, dengang jeg stadig red stævner - på min langpelsede og dækkenløse dressurhest… ![]()
Åh nej… Mit absolut yndlingskrus er smadret
Jeg fik det af min søn for omkring 20 år siden og jeg kommer til at savne det helt vildt. Det var så rart at drikke af og der kunne være rigtigt meget kaffe i. Øv altså…
![]()
Åååååh nej.
![]()
![]()
![]()
![]()
Åh nej ![]()
Jeg har købt “nye” teaktræmøbler til stuen og har poleret dem op med møbelvoks, i stedet for teakolie … det skal jeg nok blive glad for ![]()
Måske kan det reddes med særlig lim? ![]()
Hvorfor
Jeg er slet ikke med
Jeg bryder mig ikke om lugten af teakolie og både voks og olie er naturligt fedtstof, så derfor.
Jeg ved faktisk ikke om det ville gøre forskel i forhold til kattepoter … måske lugten af olien ville holde kattene væk ![]()
Ok så er jeg med, jeg var helt rundt på gulvet