Billeder uden katte 2026

Når Pepsi Max har været på tilbud 3 uger i træk :cup_with_straw:

12 Synes om
2 Synes om

Ja, den så jeg godt - og jeg spekulerer stadig over, hvordan den kan svække alderen :thinking:

6 Synes om

Hvis du føler dig som en 80-årig, er du måske kun 78-ish?

5 Synes om

Sådan ser det også ud her
Er vi afsted og handle og der er tilbud på sodavand bliver der købt det forskellige der bliver drukket

3 Synes om

En lille gæst fra morgenstunden :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Nååååååårh en fin lille gæst! :heart_eyes:

2 Synes om

Altså… Der er teknisk set kat på billederne, men det er en katteformet ting. Ville bare lige vise jer, at der kommer en katteformet opbevaringsdims i Ikea. Den er en del af en særkollektion rettet mod børn, så den er i plastik, og den er limited edition, men se lige!

Og link: https://www.ikea.com/dk/da/p/grejsimojs-opbevaring-med-lag-katteformet-orange-hvid-10603646/

14 Synes om

Har ommøbleret og brugt ikea hacks i min stue…
Der skal være plads til kattebakken og idgie har ommøbleret hyllerne så der er kommet hakker i malm skufferne… men kan virkelig godt lide den her løsning

9 Synes om

Hvornår kommer de… de er virkelig fine

2 Synes om

Ud fra hvad der står online, så kommer de til at være tilgængelige 29/1 i varehusene og så online 30/1.

3 Synes om

Ja jeg kan igen kun sige i var advaret :wink::smile: og jeg er stadig lige taknemmelig over jeres hjem blev til hendes :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Åh ja og i guder hvor er hun perfekt. Hun bruger dagen i dag på at slagte mine tørrede blomster… hun er på alle måder sjov og tosset

7 Synes om

Sådan en heste-pels isolerer godt…

Fuglene tager også godt fra pt. - har lige fyldt op 2. gang i dag:

17 Synes om

flyttede et vildtkamera…

20 Synes om

Ved ikke helt hvorfor jeg kommer til at tænke på @_DK_Sugieh :joy:

15 Synes om

I får lige en omgang sne-spam fra i morges - udsigten mod hhv. øst, vest og syd og så lige lidt opad… :smirk:

17 Synes om

Det er bare så flot :snowflake:

1 Synes om

Fra i morges.

Fra køkkenvinduet

Kattegården

10 Synes om

Jeg har også taget billeder i vildskab i dag - det er om at udnytte det, når der endelig er mulighed for snebilleder… :heart_eyes: :smirk:

14 Synes om