Når Pepsi Max har været på tilbud 3 uger i træk ![]()
Ja, den så jeg godt - og jeg spekulerer stadig over, hvordan den kan svække alderen ![]()
Hvis du føler dig som en 80-årig, er du måske kun 78-ish?
Sådan ser det også ud her
Er vi afsted og handle og der er tilbud på sodavand bliver der købt det forskellige der bliver drukket
Nååååååårh en fin lille gæst! ![]()
Altså… Der er teknisk set kat på billederne, men det er en katteformet ting. Ville bare lige vise jer, at der kommer en katteformet opbevaringsdims i Ikea. Den er en del af en særkollektion rettet mod børn, så den er i plastik, og den er limited edition, men se lige!
Og link: https://www.ikea.com/dk/da/p/grejsimojs-opbevaring-med-lag-katteformet-orange-hvid-10603646/
Har ommøbleret og brugt ikea hacks i min stue…
Der skal være plads til kattebakken og idgie har ommøbleret hyllerne så der er kommet hakker i malm skufferne… men kan virkelig godt lide den her løsning
Hvornår kommer de… de er virkelig fine
Ud fra hvad der står online, så kommer de til at være tilgængelige 29/1 i varehusene og så online 30/1.
Ja jeg kan igen kun sige i var advaret ![]()
og jeg er stadig lige taknemmelig over jeres hjem blev til hendes ![]()
Åh ja og i guder hvor er hun perfekt. Hun bruger dagen i dag på at slagte mine tørrede blomster… hun er på alle måder sjov og tosset
Sådan en heste-pels isolerer godt…
Fuglene tager også godt fra pt. - har lige fyldt op 2. gang i dag:
Ved ikke helt hvorfor jeg kommer til at tænke på @_DK_Sugieh ![]()
I får lige en omgang sne-spam fra i morges - udsigten mod hhv. øst, vest og syd og så lige lidt opad… ![]()
Det er bare så flot ![]()