Billeder uden katte 2026

Vores rådyr-gæster æder af havens roser, men de er velkomne alligevel.

11 Synes om

Ta’r mig også af og til i at kigge efter de 7 små dværge… :face_with_monocle::sunglasses:

10 Synes om

Så fik jeg endelig mit springvand op igen :heart: den har en helt speciel betydning, da det er den første gave fra mine børn, som de selv købte og betalte.

Jeg havde snakket om vand i haven i mange år, så overraskelsen og glæden var stor, da jeg pakkede den op :heart:

Der er dog skifterpumpe i den flete gange, den sidste to har været med lys i.

15 Synes om

Jeg blev inviteret ud at spise i går, en fødselsdagsgave fra Andrea og familien. På p-pladsen foran restauranten, holdt der en bil magen til min …

… næsten magen til min :tihi:

22 Synes om

Vi er på ferie me Vicki og drengene ved Erritsø idrætscenter. Philip har været i kreateltet og kom med denne

Med beskeden om at den erctil dig mormor, men du må ikke ånne den før fredag.
Mens jeg skriver kom Victor også med en

18 Synes om

Sad med Donkey på skødet, da han blev forskrækket af en høj lyd udefra … manglede også flere ar på det ben :cool:

12 Synes om

Jeg er i Hirtshals og udsigten fra mit hotelværelse lige nu:

17 Synes om

Jeg har været på træningslejr med Mira siden søndag.
De andre blev vildt forargede over at jeg kunne synes at hun var grim :rofl:
En af dem fangede det her billede af os mens vi stod og hang ud ved ridebanen.
Lige i den vinkel er hun ikke så grim endda :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Told you so - hun er fin… ! :heart_eyes::smirk:

5 Synes om

Jeg syntes hun er smuk :smelter:

6 Synes om

Det er ikke meget de ekstra 12-13 kg om maven får lov, at forhindre mig i, meeeen nogle trapper bliver altså alligevel pænt nej tak :sweat_smile:

12 Synes om

Når manden har været for meget udendørs.

8 Synes om

Imens jeg har besøgt min søster, har Leo forsøgt at få Vaffel med på at lege. Han har slæbt sine 3 drillepinde op i sengen, hvor Vaffel ligger og sover under dynen :heart:

18 Synes om

Ej det er sgu da for sødt altså. Nuttede Leo.
Kommer til at tænke på starten af Disney’s Frozen hvor lillesøster Anna er ude foran storesøster Elsas dør og spørger om hun vil med ud og bygge en snemand. :face_holding_back_tears:

6 Synes om

“det er synd at hegne katte inde! Det er deres natur at gå frit og fange mus. Det kan de jo ikke hvis de er buret inde!”
Det og alle mulige andre tossede ting siger folk hvis man snakker om at sætte hegn op for sine katte… Måske de skulle fortælle Puffe at hun ikke kan fange mus i vores have :person_facepalming: For hun ved ihvertfald ikke at hun ikke kan :joy:

16 Synes om

Og rotter
Og fugle
Og sommerfugle
Og guldsmede

Og kattene trives

11 Synes om

Også i en løbegård med adgang til et udhus finder musene ind. De vil stjæle af kattens mad, men de kan jo bare komme an.

8 Synes om

Og en enkelt snog er det også blevet til her :crazy_face:
Jøsses de mus Ulla fangede og slæbte med ind til killingerne :face_with_spiral_eyes:

8 Synes om

Mosegrise - 2 stk.

8 Synes om

Mira fik ordnet tænder i dag.
Hestes tænder vokser næsten hele livet, så det er vigtigt at holde øje med at de bliver slidt rigtigt og raspe uhensigtsmæssige spidser væk.
Mira fik fjernet en misdannet kindtand i overmunden for knapt et år siden så tanden under bliver ikke slidt og derfor skal hun have tandlæge et par gange om året.
Lang historie kort: her er et kig ind i en hestemund :grin:

13 Synes om