Enten dem - eller @Osquary, hun har også vist sig som en hard core nedriver på det seneste… ![]()
Pis. Jeg er afsløret. ![]()
Ja, nu er det jo heldigvis ikke os der laver arbejdet, men det er da besværligt nok at skulle klare sig uden et køkken - som du også selv har prøvet.
Men så får vi da et køkken der ikke er ved at falde sammen om ørerne på os ![]()
Det gamle var så også fra 1964 …
Fra gårsdagens udflugt:
Kæmpestort anker foran kirken i Harboøre. Det er fra Alexander Nevskij - et af de største skibe, der er strandet på den jyske vestkyst.
I dag ville skibet måske først være sejlet ind i en af kæmpestore vindmøller, man har stillet op ud for kysten.
Når man spørger på Facebook om nogen i området har mere frugt og grønt i haven end de selv kan bruge, og man et par timer senere kan hente blommer og æbler
Nyt til bilen ![]()
![]()
Heldigt for egernet, at kattene ikke var til stede.
De er faktisk ret gode til at sameksistere - egernene bor her jo fast, så de har lært hvad der passende sikkerhedsafstand, og kattene har lært, at de alligevel nok ikke er til at fange, så det bliver højst til nogle halvhjertede forsøg ind imellem… ![]()
![]()
![]()
Sommerens sidste bøf på trækul.
Man steger en bøf i dobbelt størrelse og skærer den ud inde ved bordet. ![]()
Jeg var ikke klogere end jeg troede svalerne lagde an til træk nu ![]()
De store unger fodres stadig… gad vide om de har tænkt sig at overvintre eller de bare ikke klarer den.
Så længe forældrene fodrer på dem, har de en chance - vores er først taget afsted for et par dage siden - men det er close call hvis de ikke er på vingerne endnu. ![]()
Overvintre kan de ikke, de lever udelukkende af flyvende insekter…
De er på vingerne, så måske det går ![]()
![]()