Billeder uden katte 2026

Enten dem - eller @Osquary, hun har også vist sig som en hard core nedriver på det seneste… :sunglasses:

9 Synes om

Pis. Jeg er afsløret. :flojte:

7 Synes om

Kodak ser i hvert fald brugt ud … :sleeping:

Men så er I i gang … :muscle:

12 Synes om

Ja, nu er det jo heldigvis ikke os der laver arbejdet, men det er da besværligt nok at skulle klare sig uden et køkken - som du også selv har prøvet.
Men så får vi da et køkken der ikke er ved at falde sammen om ørerne på os :smile_cat:
Det gamle var så også fra 1964 …

9 Synes om

Fra gårsdagens udflugt:

Kæmpestort anker foran kirken i Harboøre. Det er fra Alexander Nevskij - et af de største skibe, der er strandet på den jyske vestkyst.

I dag ville skibet måske først være sejlet ind i en af kæmpestore vindmøller, man har stillet op ud for kysten.

15 Synes om

Nu skal ser tænkes lidt kreativt

10 Synes om

Har fået sådan en her foræret - godt nok af dådyr:

7 Synes om

Jeg giver Island skylden for mig kærlighed til lakrids og chokolade

14 Synes om

Når man spørger på Facebook om nogen i området har mere frugt og grønt i haven end de selv kan bruge, og man et par timer senere kan hente blommer og æbler

16 Synes om

Vi kørte en tur i mosen til aften… så hilste vi lige på Helge :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Nyt til bilen :tihi:

4 Synes om

Lagde rugbrød til tørre til hestene - 5 min senere…

22 Synes om

:wehuu:

3 Synes om

Heldigt for egernet, at kattene ikke var til stede.

6 Synes om

De er faktisk ret gode til at sameksistere - egernene bor her jo fast, så de har lært hvad der passende sikkerhedsafstand, og kattene har lært, at de alligevel nok ikke er til at fange, så det bliver højst til nogle halvhjertede forsøg ind imellem… :smirk_cat::chipmunk::peace_symbol:

11 Synes om

Sommerens sidste bøf på trækul.

Man steger en bøf i dobbelt størrelse og skærer den ud inde ved bordet. :slight_smile:

15 Synes om