Super surt for os på den anden side, for det er godt nok noget af et tilbud
Enig !! …Og det har jeg sandelig tænkt mig at brokke mig over - Så jeg tar’ i Maxi zoo i Næstved i morgen, det er jo diskriminering !!
Ja, det er surt for jer. Jeg tror ikke at Maxizoo i esbjerg, har haft så mange kunder fra kolding, som det har haft i dag. Jeg ringede til alle kattefolk i kolding og fortalte det.
Men jeg har hørt at maxizoo i Odense havde det samme tilbud for 3 mdr. siden.
Hmm… Som jeg forstod på det på ekspedienten i Maxizoo, så var det for at konkurrere med et tilbud en anden dyremarked havde. Kan skisme ikke huske hvad det hedder (Petworld?). Men i Tilst ligger det lige ved siden af hinanden. Så mon ikke det er de steder, hvor de to butikker ofte kæmper mere om kunderne, der er tilbud?
Jeg mener, der er jo ikke så meget fidus for Maxizoo, at sætte deres produkter så meget ned, hvis de alligevel er sikker på at få kunderne alligevel, fordi der kun er den ene dyrebutik.
Forstå mig ret, jeg synes virkelig de burde køre med samme tilbud landet over. Men jeg tror det her kunne være en af grundene!
Maxizoo i Herlev har 2*10 kg for 199kr:)
Først vil jeg sige tak for denne tråd…super tilbud tænk hvis man var gået glip af det !
Og så til Jannie: har du fundet ud af noget med at få hentet???
[quote=HeroldDesign;412637]
Og så til Jannie: har du fundet ud af noget med at få hentet???[/quote]
Nej, desværre. Så tøsepigerne og jeg må vente, så må det jo bare koste det ekstra… Men hvor er det bare typisk, at det kommer liiige bagefter, man har haft en bil til rådighed…
De har ikke flere poser tilbage i Tilst, sagde de, til trods for at vi kunne se en hel palle ude på lageret. :?
Men de skulle have i Egå, men der var jo lissom lukket og vi skal ikke til Århus mere i denne uge.
Øv bøv, havde håber jeg kunne nå at købe noget i morgen
Gælder tilbuddet også i Egå?
[quote=Abaddon;412678]Øv bøv, havde håber jeg kunne nå at købe noget i morgen
Gælder tilbuddet også i Egå?[/quote]
Det sagde hende i forretningen ihvertfald.
Super. Håber jeg kan nå et par sække i morgen så…
Har fået mail med tilbuddet fra Egå, så det gælder i hvert fald derude. Hvor meget de så har fået til den billige pris er så noget helt andet, butikken er ikke så stor…
Hvis du får noget ud af det, så giv mig endelig besked, for så drøner jeg gerne en tur til næstved
Nå, jeg skal da vist lige forbi maxi zoo i morgen så og have købt sådan 4 sække.
Vent til over middag Så har jeg nemlig været ude og kigge om jeg kunne få nogle poser :fløjte:
De har stadigvæk i Egå!
Jeg ringede derud og bestilte - det kan man godt.
Der er en palle tilbage derude. Det er nok en god ide at ringe først og bestille
Hun sagde at grunden til de var så billige, var fordi der ikke var dansk brugsanvisning med - Så må vi se om jeg kan finde ud af at bruge det når den mangler :øhmm::fløjte:
Jeg skal flux lade dig det vide, hvis jeg formår at skabe mig så meget, at de sænker deres priser i Næstved …Jeg tror faktisk ikke det er helt lovlig at have forskellige priser i samme kæde medmindre det direkte er åbningstilbud …Må hellere rode lidt rundt på forbrugerrådets sider, for at se om jeg kan finde noget om det
tilbudet er ikke i Roskilde - har lige ringet - Herlev svarer pt ikke
Jeg tror heller ikke tilbuddet gælder i Næstved, og derfor vil jeg brokke mig - Jeg er ret sikker på, at jeg har læst at de forskellige ‘kæder’ skal køre med samme pris. Jeg husker at Bilka blev klippet i ørene for et par år tilbage, da de havde uens priser afhængig af hvor i landet de lå …Klart at de jo ikke var glad for at sænke priserne i de byer hvor der næsten ingen konkurrence var, men det mener jeg de blev tvunget til ?
Nix - Michael var der i går.
Det kendte de overhoved ikke noget til.