Billig EC

Jeg er altså ikke sikker på den “holder” - da det i hvert fald i Egå jo var fordi man faktisk får en varer hvor der “mangler” noget.
Det er jo også kun så længe lager haves… Og det er kun af dem uden brugsanvisning jo…

Hehe, du kan bare kigge forbi mig så :wink: Jeg bor lige 2 mins gang fra den

har bare ringet og bestilt :smiley: Så behøvede jeg ikke selv tage til Århus i dag, så kan det godt vente til i morgen… Så henter min mor dem til mig :yah:

Abaddon - hehe, nice… :slight_smile:

Som garvet netto-dame ved jeg at i den kæde må tingene godt koste hver deres pris…

Læste længere nede at det var pga manglende dansk brugsanvisning de var så billige. - Det mener jeg ikke man må sælge?? Det måtte man ihvertfald ikke i Netto…

Og en sidste ting. Hvis de godt må sælge dem uden dansk brugsanvisning billigere, men sælger dem MED dansk brugsanvisning dyrere så et det i teorien 2 forskellige varer netop pga den lille ting…

Så kom jeg hjem efter en tur i MaxiZoo …Og uden billig grus. :-/

Personalet i MaxiZoo i Næstved måbede da jeg kunne fortælle dem, at flere jydske forretninger havde eminent tilbud på EC. De gav mig øjeblikkelig ret i, at alle MaxiZoo burde køre med ens priser, og de enkelte forretninger skal ansøge om tilladelse til at køre lokal tilbud - Hvilke der er sket i de forretninger som nu kører med ‘EC’ på tilbud i disse dage - Og de steder som kører disse tilbud er i ‘krig’ med Petworld som sænker prisen drastisk på mange af deres varer bla. EC.

Disse informationer fik personalet i Næstved ved at ringe dels til MaxiZoo i Tilst, og ved at kontakte MaxiZoo’s hovedkontor …Desuden fik de oplyst af hovedkontoret at det aktuelle tilbud som køres bla. i Tilst/Egå/Esbjerg og andre steder, ikke er det ‘rigtige’ EC som vi kender det - Det er noget 2. sortering, og de giver ingen garanti på kvalitet og poserne indeholder ingen af de sædvanlige informationer. Desuden skulle de forskellige forretningen kun ha’ modtaget to paller hver med det billige grus, og han mente der var ved at være udsolgt over det hele.

Det blev nu en meget hyggelig besøg …Hvor jeg fik stoppet køen af kunder fuldstændig, og for at der kunne komme drive i køen igen, blev jeg inviteret ind på kontoret og fik en kop kaffe og en hyggelig sludder med forretningsbestyreren :-). Som endvidere kunne oplyse mig om at der lidt senere på året kommer et godt tilbud på EC - Til en pris af 99,- kr for 16 kilo, og der bliver arbejdet på at få prisen endnu længere ned, så han sagde at jeg ikke skulle blive forbavset hvis prisen kom helt ned på 89,- kr.

Derefter gik min tur til vores lokale fiskemutter …Vi køber fisk til vores katte hver fredag, og sørme om hun ikke gav mig en KÆMPE pose med alverdens lækkerier i afklip fra diverse fiskesorter …Så nu skal det hele fryses, og i morgen så står det på masser af råt fiskeguf til mine striber :slight_smile:

Man må da sige du lagde et stykke arbejde i det :wink:
Vi på den anden side af broen må jo vente på et lign godt tilbud S

[quote=Alice;413159]Så kom jeg hjem efter en tur i MaxiZoo …Og uden billig grus. :-/

Personalet i MaxiZoo i Næstved måbede da jeg kunne fortælle dem, at flere jydske forretninger havde eminent tilbud på EC. De gav mig øjeblikkelig ret i, at alle MaxiZoo burde køre med ens priser, og de enkelte forretninger skal ansøge om tilladelse til at køre lokal tilbud - Hvilke der er sket i de forretninger som nu kører med ‘EC’ på tilbud i disse dage - Og de steder som kører disse tilbud er i ‘krig’ med Petworld som sænker prisen drastisk på mange af deres varer bla. EC.

Disse informationer fik personalet i Næstved ved at ringe dels til MaxiZoo i Tilst, og ved at kontakte MaxiZoo’s hovedkontor …Desuden fik de oplyst af hovedkontoret at det aktuelle tilbud som køres bla. i Tilst/Egå/Esbjerg og andre steder, ikke er det ‘rigtige’ EC som vi kender det - Det er noget 2. sortering, og de giver ingen garanti på kvalitet og poserne indeholder ingen af de sædvanlige informationer. Desuden skulle de forskellige forretningen kun ha’ modtaget to paller hver med det billige grus, og han mente der var ved at være udsolgt over det hele.

Det blev nu en meget hyggelig besøg …Hvor jeg fik stoppet køen af kunder fuldstændig, og for at der kunne komme drive i køen igen, blev jeg inviteret ind på kontoret og fik en kop kaffe og en hyggelig sludder med forretningsbestyreren :-). Som endvidere kunne oplyse mig om at der lidt senere på året kommer et godt tilbud på EC - Til en pris af 99,- kr for 16 kilo, og der bliver arbejdet på at få prisen endnu længere ned, så han sagde at jeg ikke skulle blive forbavset hvis prisen kom helt ned på 89,- kr.

Derefter gik min tur til vores lokale fiskemutter …Vi køber fisk til vores katte hver fredag, og sørme om hun ikke gav mig en KÆMPE pose med alverdens lækkerier i afklip fra diverse fiskesorter …Så nu skal det hele fryses, og i morgen så står det på masser af råt fiskeguf til mine striber :-)[/quote]

Du råber lige højt herinde, når det tilbud kommer ikk? :smiley: Så lokker jeg min gamle morfar og det røde lyn ud på en lille køretur nemlig… :tihi:

Alice - Hehe, i Egå kunne jeg så snakke med dem der havde undret sig lidt over at Næstved ringede :smiley:

Der er stadig ret meget i Egå kan jeg fortælle :slight_smile: Jeg har købt 4 sække kun, smed lige 1000 kr hos dyrlægen i middags, så det blev ikke til helt så meget grus som man kunne have ønske -høhø

[quote=Eife;413292]Alice - Hehe, i Egå kunne jeg så snakke med dem der havde undret sig lidt over at Næstved ringede :smiley:

Der er stadig ret meget i Egå kan jeg fortælle :slight_smile: Jeg har købt 4 sække kun, smed lige 1000 kr hos dyrlægen i middags, så det blev ikke til helt så meget grus som man kunne have ønske -høhø[/quote]

Så er det godt du skal gå steward imorgen :tihi: