Billig flyttefirma

Vi skal snart flytte, men vi skal have fundet et flyttefirma, er der nogen her, der har et bud på et billigt flyttefirma?
Vi skal flytte fra Nørrebro til Måløv :slight_smile:

Jeg ville overveje 3x34. Her kan man bestille chauffør til at hjælpe med at slæbe også. Jeg har udelukkende gode erfaringer med dem, men man skal kunne holde til en sludder for chaufførerne knævrer!
Men jeg kørte engang med dem fra Ikea i Tåstrup, forbi 1. stop i Vanløse og så videre til Amager, ved Fields… Chaufføren hjalp med at slæbe og det løb op i den nette sum af 600 kr.

(Skal forresten også selv flytte til Måløv (egentlig Smørumnedre, men vi skal bo 900 m fra Måløv station hehe)

Hvis i er flere som kan flytte så ville jeg leje en varebil med lift. Hvis ikke så ville jeg gøre som hende den anden skriver

Jeg ved ikke om de er billige, men mine forældre har brugt Holger Danske hver gang.

Der er også Vika flyt, de er også okey i prisen.

Jeg kan i hvert fald anbefale at bruge et lokalt flyttefirma, for man betaler for den tid, chaufføren bruger fra han starter hjemmefra (dvs. fra firmaet) :slight_smile:

Jeg har altid flyttet via en bekendt, der kan låne en lastbil - og så inviterede jeg venner, bekendte og kolleger :slight_smile:

Tak for svar :slight_smile:

Vores venner, kollegaer osv. står ikke ligefrem i kø for at hjælpe med at flytte - da vi bor på 5. uden elevator. :tihi:
Vi har nu også besluttet, at vi vil betale os fra det, så skylder vi ikke nogen noget :slight_smile:

I skal bare være sikker på når i hyre firmaet hvordan deres forsikring er og hvad den dækker hvis der skulle opstå skader med mere. Grunden til dette er hvis vognmand kun har en alm forsikring så er i dårlig dækket.

3*34

jeg flyttede 4 værelser fra brønshøj til ishøj… det var i en lastbil - så meget havde vi… det tog 6 timer fra 3 sal til 4 sal…

3200 alt inklusive… det var godt givet ud

[QUOTE=Battlestar;852690]3*34

jeg flyttede 4 værelser fra brønshøj til ishøj… det var i en lastbil - så meget havde vi… det tog 6 timer fra 3 sal til 4 sal…

3200 alt inklusive… det var godt givet ud[/QUOTE]

Hvor mange var der til at slæbe?

Der er en eller anden hjemmeside, hvor man kan taste oplysninger ind og så får man tilbud fra nogle forskellige. Jeg gjorde det da jeg skulle flytte (men syntes det var alt for dyrt).

Tror faktisk jeg sidder i bestyrelse med en, der arbejder i et flyttefirma …

flyttetilbud.dk - så får du tilbud og kan vælge ud i ro og mag (hvis der er nogle af dem, der passer til det du vil, vel at mærke) :slight_smile:

Kanon - tak - jeg er gået i gang :slight_smile:

Den med 5. sal uden elevator gør, at alle os med drillesyg ryg, lændeproblemer etc, ikke er til megen hjælp. Så et flyttefirma er nok en rigtig god idé. Vi andre er skam klar mht det, der ikke vejer så meget :slight_smile:

Tak for rådene. Gennem flyttetilbud.dk fandt jeg to, som skal ud at se på vores nuværende bolig og give tilbud. De ligger 2500-3000 under hvad vi har budgetteret med.:thumbup:

Det lyder godt :slight_smile: