Billig kattesand

Kan I ikke anbefale noget billigt klumpende kattesand?

Lige pt. bruger jeg Cat’s Best Öko Plus til ca. 250 kr for 40 liter (inkl. levering)…

Og det er lige til den dyre side alligevel…
Med 4 katte holder sådan en sæk ikke mere end 1½ måned, maks 2 mdr…

Så kan I anbefale noget andet der er drøjt i brug, klumpende og samtidig til en lidt billigere penge? :gruble:

Der er tilbud i Plantorama i tiden på kattesand. Vidst 40 kg for 200,-

40 liter, hvor mange kilo er det :øhmm:

Lige omkring 20 kg

Ja det var da godt nok billigt!
Hvad er det for et produkt?

Zooplus.de kan du på 30kg Extreme Classic for 274,76,- incl. forsendelse.

Det er da lidt billigere og er i hvert fald drøj i brug :slight_smile:

Det kommer an på hvor godt det skal være? For i den billige ende er der faktas klumpende til 25 kr pr pose (8 kg mener jeg, er lidt usikker).
Men jeg foretrækker langt ever clean, og evt. extreme classic eller golden grey master, og køber dem så på tilbud…

[quote=Eife;533027]Det kommer an på hvor godt det skal være? For i den billige ende er der faktas klumpende til 25 kr pr pose (8 kg mener jeg, er lidt usikker).
Men jeg foretrækker langt ever clean, og evt. extreme classic eller golden grey master, og køber dem så på tilbud…[/quote]

Hvilken prisklasse ligger de ca. i? :slight_smile:

[quote=Lotte F;533021]Ja det var da godt nok billigt!
Hvad er det for et produkt?[/quote]

Ja, det er et godt spørgsmål :?

Mon ikke det står i deres tilbudsavis? :slight_smile:

Lotte F - Det kommer an på tilbudet. De er ret dyre når det ikke er. Sidst købte jeg 4 sække extreme á 16 kg pr sæk for 200 kr, men det er så også det billigste jeg har fundet det til.
Ellers er det omkring de 80-100 kr tror jeg.
Everclean er dyrere end de to andre, da der er 10 kg i ifht 16 kg, men også mere drøjt og med mindre lugt :slight_smile:

Vitakraft compact i Plantorama. 4 stks a 10 kg for 199 :slight_smile: jeg har selv købt det, og det virker fint :slight_smile:

Købte jeg også da jeg var i DK og syntes at det virker fint :slight_smile:

[quote=Eife;533141]Lotte F - Det kommer an på tilbudet. De er ret dyre når det ikke er. Sidst købte jeg 4 sække extreme á 16 kg pr sæk for 200 kr, men det er så også det billigste jeg har fundet det til.
Ellers er det omkring de 80-100 kr tror jeg.
Everclean er dyrere end de to andre, da der er 10 kg i ifht 16 kg, men også mere drøjt og med mindre lugt :)[/quote]

4 sække extreme á 16 kg pr sæk for 200 kr :besvimer::besvimer::besvimer:
Det er da vildt billigt!!!
Hvor var det billige tilbud??

Jeg er meget glad for Olivers - 10 kg koster en 50er.

Få en opdrætter til at bestille med til dig, hvis du ikke selv kan få rabatten.

[quote=lenschow;533440]Jeg er meget glad for Olivers - 10 kg koster en 50er.

Få en opdrætter til at bestille med til dig, hvis du ikke selv kan få rabatten.[/quote]

Ja, for som privat kan jeg se at det koster 139,- pr. sæk…

Så må jeg bare lige finde ud af om der er en opdrætter i Løsning/Hedensted området der vil bestille det hjem til mig, når jeg kommer til at mangle :?