Billige 3d briller hvor?

Hej

hvor køber man billige 3d briller henne :?

I biografen…?!

/Mette

Får man dem ikke bare gratis i biffen når man ser 3D film ? Vi har da op til flere par der roder rundt i bilen…:høhø:

kunne høre dem af:D der følger nogle med pyrus julekalenderen men kan de fås billigere kunne det jo være godt hehe

Hvis de er i vejen så vil jeg da gerne hjælpe dig af med dem :p:tihi:

Jeg har 3D briller derhjemme… Jeg kan ikke lige sende dem i denne uge, men kan godt nå det inden 1 december :slight_smile:

Jeg tror vi har 2-3 par… Vi bruger dem ikke selv :tihi:

Hvis du smider din adresse i en pb, vil jeg gerne sende dem inden december…:slight_smile:

OG jeg synes helt ærligt også det er for ringe der kún er ét par briller i kalenderen… forventer de at familier med 2 eller flere børn køber det antal kalendere?

Nej - og mor (undertegnede) skal jo også se Pyrus… :ups::tihi:

/Mette - der også har briller fra biffen liggende :wink:

åhhh du er en skat :wehuu: sender en pm med det samme :slight_smile:

Nu har jeg ikke set et billede af 3D-brillerne til Pyrus, men hvis det er dem med et rødt og et blåt/grønt glas, så kan du ikke bruge de briller der sælges i biograferne og som for øvrigt koster mere end de 15 kroner Pyrus-brillerne skulle koste…

Nope, de koster ekstra. Så hvis man har i forvejen er det med at huske at tage dem med næste gang, så bliver billetten lidt billigere.

Husk for resten at briller fra Nordisk Films biografer ikke dur til at se 3D film i Cinemaxx biograferne og omvendt :rolleyes:

[quote=Gizzemissen;486958]Nope, de koster ekstra. Så hvis man har i forvejen er det med at huske at tage dem med næste gang, så bliver billetten lidt billigere.

Husk for resten at briller fra Nordisk Films biografer ikke dur til at se 3D film i Cinemaxx biograferne og omvendt :rolleyes:[/quote]
Jeg har kun set en nyere 3-d film (jeg bliver altså søsyg af dem!). Det var i Cinemaxx, og de var gratis, man tog dem bare fra en kasse undervejs ind?
Selve biletterne var jo så væsentlig dyrere end til en normal film, så jeg tror da de har lagt prisen for brillerne oveni billetten… :muhaha:

Der hvor jeg kikkede skulle man give 50 kr for hele kalenderen de havde ikke seperat salg. Men er 3d briller ikke 3d briller? Så vidt jeg kan se er den pyrus fra 2000 eller var den ikke 3d der :?

Det er jeg ikke sikker på :gruble: Dem jeg har prøvet til gamle 3-d film på TV havde et rødt og et grønt glas. Dem fra biografen ligner nærmest en slags solbriller…
Hvordan ser det sæt, der åbenbart følger med, ud?

Nej, 3D briller er ikke bare 3D briller, der er forskellige, alt efter hvad du skal se på.
Jeg tror stadig de der følger med julekalenderne har grønt + rødt “glas”
Dem fra biffen ligner solbriller, og igen er det nogle helt andre der kan bruges til de nye 3D fjernsyn:)

uhh det kan jeg ikke huske. Så bare det ville blive 2x50 kr hvis jeg skulle køb kalender og tænkte det kan gøres billigere :høhø: Troede nemlig 3d var 3d:ups:

Er der ikke en netbutik der hedder billige 3dbriller - mener i hvertfald det var det min ven kaldte den sidst han havde købt briller.

[quote=Mette Mejdahl;486950]OG jeg synes helt ærligt også det er for ringe der kún er ét par briller i kalenderen… forventer de at familier med 2 eller flere børn køber det antal kalendere?

Nej - og mor (undertegnede) skal jo også se Pyrus… :ups::tihi:

/Mette - der også har briller fra biffen liggende ;)[/quote]

Mette hvis ikke i har nok så kan de åbenbart laves “billigt” hvis man har nogle gamle solbriller.
http://ing.dk/artikel/35242-snyde-3d-i-pyrus-julekalender

Du kan sagtens anskaffe dig dem selv til ingen penge nærmest!

Jeg har købt 3D briller på lagersalg / outlet - så undgår du også de grimme pap-versioner :smiley:

De fulgte med tv’et :tihi: vi har sådan nogle fancy nogen med batterier, idet vi faktisk har et 3D tv :rulleøjne:

Og tror også vi fik nogen da vi var i biografen og se Shrek i 3D, men ellers så kan jeg ikke hjælpe :slight_smile:

Udover at min pointe var, at der er forskellige slags, så det afhænger også af hvad man skal se med dem… :slight_smile:

På Den blå Avis er der MANGE 3D briller - lige fra 10 - 1500 kr.