NEEEEJJJJJ… Jeg vil have sådan en lille pige…!!! Hold op hvor er de bare lækre de to tøser!!
Hende Birdie har du godt nok været heldig med, hun er jo bare så flot, over det hele!! Ikke sagt at Lucky ikke er det, overhovedet, men synes bare der er noget ekstra lækkert over Birdie lige på de billeder her!!
[quote=Bamse;302350]NEEEEJJJJJ… Jeg vil have sådan en lille pige…!!! Hold op hvor er de bare lækre de to tøser!!
Hende Birdie har du godt nok været heldig med, hun er jo bare så flot, over det hele!! Ikke sagt at Lucky ikke er det, overhovedet, men synes bare der er noget ekstra lækkert over Birdie lige på de billeder her!![/quote]
Tusind tak Laina …Klart du skal ha’ en lille prinsesse til dine to prinser, de ville ha’ godt af at få sådan en furie i hjemmet
De er begge to helt fantastisk dejlige …Første gang min mentor så kuldet, da tog hun straks Lucky ud som værende den bedste i kuldet ( rent typemæssigt ) men Birdie udvikler sig hele tiden til det bedre. Hun er en lille tæt og firekantet missepige. Lucky er af en lidt anderledes bygning - lidt længere og lidt mere højbenet, men hun er osse begyndt at lømle lidt. Til gengæld har hun en sjælden perfekt mønster
[quote=Bamse;302557]Ja, jeg må bare have et lille Wonder barn en dag!
Min kæreste så mig lige sidde her inde på tråden og sagde: “Sidder du nu og ser på de briter igen!!?” Og ja det gjorde jeg jo![/quote]
Klart du skal ha’ en wonder-frækkert en dag …Du siger til, når du er klar, og så skal jeg gøre ALT for at lave en rigtig henrivende og ganske uimodståelig sølv-kræ til dig .-)
[quote=Nevadaisy;302564]og så blev jeg lige forelsket
Jeg vil også have sådan en skønhed :hjertetildig:[/quote]
Jeg er osse 100% sikker på, at du og en brite ville passe fantastisk sammen …En brite er som du, nemlig en der tænker grundig over tingene, inden man beslutter sig
Jeg kan godt forstå at du forelsker dig i min søde blå Lucky-pige …Hun er bare SÅ dejlig, og hun bliver en stor pige …Prøv lige at se et bredt hoved, og på billedet er hun endnu ikke fyldt 5 måneder …Og hendes mønster mums siger jeg bare :-). Men det allerbedste ved Lucky er godt nok hendes blide sind …I guder hvor er hun kælen, du kan slet ikke få øjenkontakt med hende, før hun spinder himmelhøjt, og straks kommer hun springende, og så skal vi vaskes …Hun har en mærkelig mani med at slikke/vaske vores fingre, og det bliver gjort MEGET grundig
[quote=DK*DeLaCour;302568]Uhhhhhhhhhhh… Jeg er TOTALT faldet for Lucky!
Meeeen de er nu begge to Møzze-lækre ;)[/quote]
Lucky sender dig lige en næsemøz
Hun er altså osse bare en dejlig britepige, og jeg glæder mig vildt til at høre hvad dommeren siger om mine to små tøzer til juleudstillingen :-). Jeg er især spændt på, at få dem sat op mod hinanden
[quote=Alice;302569]Jeg er osse 100% sikker på, at du og en brite ville passe fantastisk sammen …En brite er som du, nemlig en der tænker grundig over tingene, inden man beslutter sig
Jeg kan godt forstå at du forelsker dig i min søde blå Lucky-pige …Hun er bare SÅ dejlig, og hun bliver en stor pige …Prøv lige at se et bredt hoved, og på billedet er hun endnu ikke fyldt 5 måneder …Og hendes mønster mums siger jeg bare :-). Men det allerbedste ved Lucky er godt nok hendes blide sind …I guder hvor er hun kælen, du kan slet ikke få øjenkontakt med hende, før hun spinder himmelhøjt, og straks kommer hun springende, og så skal vi vaskes …Hun har en mærkelig mani med at slikke/vaske vores fingre, og det bliver gjort MEGET grundig :-)[/quote]
Du bliver bare nødt til at opdrætte i mange år endnu, for så slipper du ikke for at aflevere en skønhed til mig…og hun må gerne ligne Lucky, dog evt. i den sorte udgave Jeg har jo desværre ikke haft tid til at komme over til dig, men håber du er hjemme i januar Min sidste eksamen er nemlig den 11. så der bør jeg have tid til at besøge dig og misserne, så jeg kan opleve spindetrolden i levende live :yah:
Med mit begrænsede opdræt, tror jeg godt jeg kan love at jeg forsætter i mange år - jeg kan jo slet ikke lade være
Du siger bare til når du har tid og lyst, jeg er MEGET let at træffe om vinteren …Jeg er en frossenpind, og kravler i hi, herhjemme i varmen hos misserne
[quote=Alice;302572]Lucky sender dig lige en næsemøz
Hun er altså osse bare en dejlig britepige, og jeg glæder mig vildt til at høre hvad dommeren siger om mine to små tøzer til juleudstillingen :-). Jeg er især spændt på, at få dem sat op mod hinanden :-)[/quote]
Ih, det blir bare MEGA spændende! Der er ikke noget, som at høre en dommers mening om ens eget opdræt… Det er SÅ lærerigt! Nogle gange er man rørende enige, andre gange ikke helt den vej
Du må endelig skrive hvordan det går!
Jamen de har da ikke samme farve? Skal de så op mod hinanden? Sorry, men det foregår på en helt anden måde med Bimserne
[quote=DK*DeLaCour;302641]Ih, det blir bare MEGA spændende! Der er ikke noget, som at høre en dommers mening om ens eget opdræt… Det er SÅ lærerigt! Nogle gange er man rørende enige, andre gange ikke helt den vej
Du må endelig skrive hvordan det går!
Jamen de har da ikke samme farve? Skal de så op mod hinanden? Sorry, men det foregår på en helt anden måde med Bimserne [/quote]
Det er jo netop mest fordi det er eget opdræt at jeg glæder mig ekstra meget, man vil jo gerne vide om man er på rette vej, ikk’ ?
De skal som sådan ikke op mod hinanden, men de har samme dommer ( desværre, det kunne nu være rart med to sæt dommer-øjne på dem ). Og man kan jo altid håbe at de bliver nominerede og dermed kommer op mod hinanden …Der skal jo kåres en BIS killing, og denne titel løber jeg jo selvfølgelig med -LOL
[quote=birtheras;302806]Aldrig har jeg set grimmere killinger end dem Alice, dem kan du simpelthen ikke være tjent med
Jeg er overbevist om at du er bedre tjent med at sende dem ned til mig :høhø:
OK jeg lyver måske lidt med hensyn til deres skønhed, men det er da forsøget værd [/quote]
Birthe jeg synes du er noget af det dejligste, så du kan dælme tro nej, mine ugly væsner skal du ikke belemres med …Men sig til, så ‘bager’ jeg en pragteksemplar til dig
[quote=Alice;302854]Det er jo netop mest fordi det er eget opdræt at jeg glæder mig ekstra meget, man vil jo gerne vide om man er på rette vej, ikk’ ?
De skal som sådan ikke op mod hinanden, men de har samme dommer ( desværre, det kunne nu være rart med to sæt dommer-øjne på dem ). Og man kan jo altid håbe at de bliver nominerede og dermed kommer op mod hinanden …Der skal jo kåres en BIS killing, og denne titel løber jeg jo selvfølgelig med -LOL
Og stol på, jeg skal nok fortælle hvordan det gik :-)[/quote]
Jo, det er nemlig det, som er ekstra spændende
Øv, er det samme dommer? Det var da surt… Kan han ikke lide den ene, så kan han sikkert heller ikke lide den anden :S Det var jeg nemlig ude for i Rødovre i feb… ØV! Siden da har jeg skrevet at jeg ønskede at få forskellige dommere til dem, hvis det kunne lade sig gøre.
Ej, skal der kåres BIS killing? Er det noget nyt? Jeg troede kun de kårede BIS udstiller?
(Læs: Sarkasmen i indlægget ovenover Har udstillet i 3 år nu, men kunne du måske ikke vide )
Ja, jeg krydser da fingre for at du render med BIS killing med en af tøserne :høhø: