Birmababyer i fri dressur


Con Meo’s Wkillinger - pige til venstre og dreng til højre, Chokoladetabby og brunmasket som 13 dage gamle


Chokoladetabby pigen


Brunedrenen

her er lidt billeder af vores wkuld 2010…vi har haft et Wkuld før… denne gang er faderen min nye spanske importdreng

Hilsen Heidi

:besvimer: de er da lige til at besvumse over. HVOR ER de nuttede :wehuu:

Nårh, hvor er de nuttede :wehuu:
Hilsen Lisbeth

VISTE jeg ikke skule gå herinde …

I guder hvor er de bare skønne - De må gerne komme herhjem til mine to små banditter :smiley:

ihh hvor er de skønne Heidi. Tak fordi jeg måtte nulle dem og resten af birmabanden.

og ps. Jeg synes stadig mr bubblehead skal blive hjemme.

Åhhhhhhh gud nej :wehuu::wehuu::wehuu: hvor er de bare skønne.

Jeg stemmer for, at der ikke kommer flere billeder:ups:

De er altså ALT for nuttede :inlove: :hjerte::hjerte::inlove:

Nurh hvor er de da bare dejlige :hjerte:
Må bare eje en lille Birma-basse en dag :wehuu:

Nååååårrh Hvor er de søde :hjertehop:

Den ene må da ihvertfald også godt komme herhjem og blive Cigurd nye ven, og vores alle sammen lille baby :thumbup:

Åh jamen du godeste så skønne :wehuu: ( Men jeg tror pigen er blå :høhø: tabby)

Kære Heidi.

Mums, isbjørnebasserne er præcis lige så lækre, som jeg ville forvente, når de kommer fra dig. Jeg er nu også helt skudt i deres far, som jeg heldigvis kan nyde i din avatar.

For øvrigt så er det mig fra Fyn, som skrev en ansøgning på et par sider til dig, da du skulle finde en ny familie til din Stoneridge Wanted Dead or Alive, som en anden familie - også fra Fyn, imidlertid allerede havde henvendt sig om og var heldige at få, og jeg læste siden, at det gik rigtig godt.
Nå, men Luna (Lengoa’s Queen of Hearts fra Lucky Look) har fået en ny bedsteven. Det er Aura Magic’s Aimee, som kommer fra Aleyna, og som gennem 6 år for øvrigt var bedstevenner med din Wanobi.

Det var for øvrigt Camilla fra Chicabee, som hjalp mig med at finde frem til Aimee.

Hyggeligt at se dig herinde.

[quote=Jane K;501998]Kære Heidi.

Mums, isbjørnebasserne er præcis lige så lækre, som jeg ville forvente, når de kommer fra dig. Jeg er nu også helt skudt i deres far, som jeg heldigvis kan nyde i din avatar.

For øvrigt så er det mig fra Fyn, som skrev en ansøgning på et par sider til dig, da du skulle finde en ny familie til din Stoneridge Wanted Dead or Alive, som en anden familie - også fra Fyn, imidlertid allerede havde henvendt sig om og var heldige at få, og jeg læste siden, at det gik rigtig godt.
Nå, men Luna (Lengoa’s Queen of Hearts fra Lucky Look) har fået en ny bedsteven. Det er Aura Magic’s Aimee, som kommer fra Aleyna, og som gennem 6 år for øvrigt var bedstevenner med din Wanobi.

Det var for øvrigt Camilla fra Chicabee, som hjalp mig med at finde frem til Aimee.

Hyggeligt at se dig herinde.[/quote]

Ej Hej Jane

sikke sjovt - ELSKER katteverden fordi den ofte er så lille. Ja Aimee er en halv COn Meo også - hendes far er Con Meo’s Obelix. Hvor længe har du haft Aimee? Aimee har jo været venner med 3 Con Meo’er hos Anette og Allan. Kenzo, Wanobi og Filoni. Filoni bor ikke hos dem mere, men det formoder jeg da helt klart, at de 2 andre drenge gør

HIlsen Heidi

Kære Heidi.
Ja, det må du nok sige, katteverdenen er lille.
Det tog mig et pænt stykke tid at finde den helt rigtige bedsteven til Luna, - men jeg havde heller ikke travlt og var undervejs jo i snak med først dig om din bamsemand og derefter med Camilla om hendes Riminipige, inden Camilla pludselig noget tid senere hviskede mig i øret, at nu var den rigtige birma der måske, og det viste sig at være så sandt som det var sagt, og den 6. november 2009 flyttede Aimee hjem til Luna og mig. Jeg er bare så glad for hende,- hun er jordens største kælepot og en ualmindelig god pige. Aimee er altid er glad, og selv om hun er 7 år, er der fuld fart over hende, og hun er altid oplagt til spilopper og leg.
Jeg har på et tidspunkt præsenteret mig selv herinde, og hvis du har lyst, vil du kunne se nye billeder af Aimee i denne tråd (99 indlæg, det må være på høje tid med en præsentation…).
Jeg har været inde på din hjemmeside, hvilket jeg er fra tid til anden, og også set billeder af Aimees flotte far og Wanobi og Kenzo. Og jo for søren da, Wanobi og Kenzo bor hos Anette og Allan og stortrives og storforkæles der, - jeg tror da slet ikke, Anette kunne sove uden Wanobi på hovedpuden, hvor han fast ligger om natten. Wanobi og Kenzo var begge Aimees putte- og legekammerater, så de får lige en ekstra krammetur, når jeg er på Tåsinge.
Og mht. Luna og Aimee, så gik sammenføringen over al forventning. Anette kom og afleverede Aimee, der indtog sit nye hjem med høj haleføring, og indtil dato har der mellem de 2 voksne damer været 3 korte hvæs alt i alt, og de faldt indenfor det første døgn - og at finde en bedsteven til Luna har vist været den største gave, jeg har givet Luna til dato.

Glæder mig til at se billeder af dine killinger, som de vokser til.

Og Herbiedrengen er for øvrigt altid velkommen på Fyn - hold da helt op, hvor er han flot, godt du har sat ham i din Avatar, så jeg kan smugkigge på ham. :besvimer::besvimer::besvimer: