Bismarck er sort. Eller er han?

Mit britebarnebarn Bismarck, født i maj sidste år, er anført som sort i stamtavlen. Da vi hentede havde han i midlertid fået to helt hvide knurhår, og derfor fik vi at vide, at han nok i virkeligheden var sort smoke.
Men-øh… Nu er samtlige af Bissens knurhår hvide og han ser mistænkeligt brun ud…?
Hvad tænker I? :slight_smile:

15 Synes om

Min eneste tanke er, at han han gonnok er en lækker mis :star_struck: Jeg vil ikke begynde at kloge mig på smoke eller briters farver :tihi:

7 Synes om

Det er han bestemt. Bismarck er en rigtig lille lækkerhaps. :smelter:

5 Synes om

Han er sort :black_heart:

4 Synes om

Tak. :tak:
Han har bare en helt anden nuance end hans sorte halvbrødre og min Fritzz. Derfor undrede jeg mig. :slight_smile:

3 Synes om

Mine sorte missere bliver også brunlige i solen, og ikke nok med det, så kan man se de er mackrel tabby begge 2 under det sorte :smiley:

Det er vidst meget normalt for sorte katte de bliver brunlige i solen :slight_smile:

Lidt dårligt billede, men her er Simba brunlig i solen :slight_smile:

6 Synes om

Absolut ingen smoke, og sorte eller hvide knurhår er ingen indikator på det ene eller det andet :smil: Så han er sort - BSH n.
Hans sorte er bare ikke af den bedste kvalitet, men bleger af solen og er ikke lige sort i hele hårstråets længde.

6 Synes om

:tak: Det er godt at få slået fast. Så skal vi ikke til at bøvle med at få ham omregistreret i Katteregisteret. :sweat_smile:

4 Synes om