Blåmasket hankastrat

Anton er en super dejlig blåmasket Hellig Birma som er født 25.2-2010.
Han er kastereret, chippet og senest vaccineret aug 2015.

Der følger natuligvis stamtavle, sundhedsbog, kontrakt med og kattebakke, transportkasse, tæppe, hans kurv, legetøj, kamme, børster. Noget af hans vante mad.

Anton søger et blivende hjem, da han i forvejen har flyttet nok !!

Anton har i 5 år haft samme ejer, men denne gik desværre bort og han blev derfor omplaceret med en anden birma for 9 mdr siden, til en ældre dame som desværre blev mere og mere dement og kunne derfor ikke tage vare på to katte og det var så Anton som måtte flytte eller de ville faktisk bare aflive ham.
Jeg bliver derfor kontaktet af 1. ejers søn, at katten skulle senest væk derfra 3 dage efter ellers blev den aflivet, så jeg tilbød de kunne komme her med den.

Det som jeg allerede nu kan fortælle om ham er :

Han er en ekstrem kærlig dreng, med et fantastisk temperament.
Han elsker at blive børstet/redt. Han havde en del knuder i pelsen, som jeg uden problemer måtte fjerne på ham.
Er ikke så meget for at blive løftet, da han gerne vil ned med det samme.

Jeg har fået fortalt at han ikke er en skødekat, men ligger gerne ved siden af en og blive nusset. Han har dog været her for kort tid, til at jeg kan vurdere om han vil det her.

Han søger et hjem uden andre katte, da der er blevet fortalt, at han er for dominerende overfor dem.

Han sælges ikke til frit løb, men katteindhegnet have eller løbegård er et must.
Han sælges ikke til hjem med små børn.

Han befinder sig lidt udenfor Kolding.

Jeg kan kontaktes i PB eller på [email protected]

Pris 1500. kr

Mvh Linda