Jeg vil høre om nogen herinde er interesseret i at købe det her
Carnilove 400 g holdbart 16/3 18
Royal canin 400 g 27/9 18
Aplaws 400 g 27/12 18 og 28/11 18
Aplaws 400 g 31/1 19
Arion 300 g 5/3 19
2 gange godbidder 2/7 18
Sælges samlet tænker 120 kr bor i københavn

Det er et rigtig godt tilbud, men mine skal have killingefoder en rum tid endnu – els ville jeg godt have købt det
1 Synes om
dkkorat jeg bor i København og har mulighed for at levere hvis det ikke er for langt væk
Tante Tut - hvorfor skal de have killingefoder? De er 4mdr nu - de vil sagtens kunne trives på god kvalitet voksenfoder 
3 Synes om

Jeg tænker, at de er for små til voksenmad?
Skal de ikke have killingefoder, hvor der er mere “krudt” i mens de stadig vokser?
Er jo på udebane mht killinger, så er meget modtagelig for gode råd.
Min erfaring er, at killingefoder for længe giver problemer med vægten senere 
Killinger her i huset starter på killingefoder, fordi bidderne er mindre. Efterhånden som de smager på de voksnes mad, går de ove4 til det. Erfaring viser, at de trives fint på det 
1 Synes om

Tak, Camilla – har selv haft tanken om, at det er dumt at jeg gør dem tykke og fede – og så skal de lide senere, når de vejer for meget 
Jeg tænker//tænkte at de skulle have killingefoder til de er 6 måneder…men må måske købe voksenmad og blande i deres killingefoder.
Vil lige skynde mig at sige, at Susanne har været//er HELT FANTASTISK OG TÅLMODIG OG HJÆLPSOM, hun har svaret på alt det jeg var//er i tvivl om – TAK Susanne 
4 Synes om
Dkkorat vi kan godt lave en aftale vil det passe dig hvis jeg hurtigt kommer forbi omkring kl 18.30 / 19