Blandingsbatteri - vandhane, køkken

Denne har bare ligget og ventet på at Jan engang vilel få tid til at montere den i vores køkken.
Det skete aldrig, og vi kan desværre ikke bruge den i vores nye lejlighed, så nu søger jeg et nyt hjem til den…

Ligger stadig i æsken, har aldrig været pakket ud.
Æsken har dog gennem årene fået lidt vand - sådan går det, når ting ligger under en køkkenvask.

Pris ide 150 kr.

Kan sendes for købers regning, eller afhentes her på adressen eller i Farum, eller medbriges til Viking Cats udstilling i Give d 15/8.

Billedet er taget fra æsken, derfor den smukke bygning og sø i baggrunden :smiley:

Kan ikke få vendt biledet, men håber ikke det gør noget.

hvis tilslutningerne er flexslange tager du den bare med til give, så ska’ jeg nok sniffe dig op

Måske et underlig spørgsmål, men hor mange cm er der i hvor jeg har lavet pilen og hvor høj er den,

Jim, Jeg ved det simpelthen ikke!
Dybest set, ved jeg ikke engang hvad du spørger om :smiley: og at spørge Jan er som at slå i en dyne… jeg får bare noget grummpff lyde tilbage, som jeg ikke kan oversætte :slight_smile:
Jeg kan ikke via tilslutningsvejledning (som I.ø kun er på engelsk), finde ud af noget med flexslange… men der er sådan nogle dimser, hvor der står at de er til kobberrrør???

Måske du selv kan støve noget op?
Det er en Hassel Teudt Dusch, The Mayfair Collection, artikel no 64 72 71 10

Jeanette - så vidt jeg kan se på specifikationerne, så er højden fra bordplade til øverst på hanens bue 283,3 mm.
bredden som du har afmærket er fra midten at hanerøret til midten af hanerørets munding 164 mm.

[QUOTE=Ann K;1252082]Jim, Jeg ved det simpelthen ikke!
Dybest set, ved jeg ikke engang hvad du spørger om :smiley: og at spørge Jan er som at slå i en dyne… jeg får bare noget grummpff lyde tilbage, som jeg ikke kan oversætte :slight_smile:
Jeg kan ikke via tilslutningsvejledning (som I.ø kun er på engelsk), finde ud af noget med flexslange… men der er sådan nogle dimser, hvor der står at de er til kobberrrør???

Måske du selv kan støve noget op?
Det er en Hassel Teudt Dusch, The Mayfair Collection, artikel no 64 72 71 10

Jeanette - så vidt jeg kan se på specifikationerne, så er højden fra bordplade til øverst på hanens bue 283,3 mm.
bredden som du har afmærket er fra midten at hanerøret til midten af hanerørets munding 164 mm.[/QUOTE]

Oversættelse, de rør der ligger i kassen er det af metal (kobberrør) eller plast (flex)

ok…tager den gerne alligevel, passer nemlig med den jeg har i badeværelset, så må jeg lege bliktud undervejs…gider du tage den med til Givskud…?

Ann kommer ikke til Givskud, men det gør jeg :slight_smile: Jeg tager den med :slight_smile:

Hmm… der er sådan nogle rør som er gjort fast på noget andet, som selv jeg med mit yderst begrænsede kendskab til blandingsbatterier ved skal gøres fast til der hvor der kommer koldt og varmt vand… de rør er af metal.
Men de kan, så vidt jeg ved, godt monteres på plastslanger… eller er jeg helt ude i hampen med den tro???

Ok, Jim, så er det din :slight_smile:

Takker…er det så oss OK hvis dkkorat får skillinger med retur …:?

Hvis I ikke kan klare det over mobile pay eller lignende, skal jeg gerne være pengetransport også :wink:

Er ikk’ så moderne…sorry

jeg smider lige en PM når jeg har fundet mit mobilnummer

Jeg har ikke mobile pay, så det er meget let…
kan simpelthen ikke få skidtet til at fungere…

Og hvor det ÆRGRER mig at jeg ikke selv kan møde Jim!!!

Du går skam ikke glip af noget…tror jeg da…:tihi: