Her er så lidt billeder af mine yngste killinger. Jeg er ikke tilfreds med kvaliteten, men må jo vise dem frem nu, jeg kan jo ikke blive ved med at gemme på dem gg
Der er kun billeder af de 3. Den sidste dreng ville bare ikke være med, han lå ved mors mælkebar og det skal han jo have lov til
Men her er de altså:
Han er en lille kæle-misser. Hans næse er ikke helt lige, men sød er han Og så er han den mest interesserede af de 4. Han sidder tit i kassen og kigger op på verden omkring ham. Og han maiver, når jeg kommer derhen til dem og kravler imod mig.
Han er også en lille kæle-misser. Han har næsten intet hvidt, men er super sød
Dette er den eneste pige i kuldet. Hun er en lille hystade, men samtidig også utrolig sød. Hvad hun bliver til må tiden vise.
Jeg er ret usikker på, hvorvidt de er persere el. exo’er, men det kommer jo med tiden
Jeg håber I vil tage godt imod dem.
Quark og Quatermain lyder rigtig godt Jeg havde selv tænkt på Quasimodo til en af drengene. Pigen er jeg lidt mere usikker på, men kan faktisk godt lide Quita. Den vil jeg lige tænke lidt over.
[quote=marsini;75674]Quark og Quatermain lyder rigtig godt Jeg havde selv tænkt på Quasimodo til en af drengene. Pigen er jeg lidt mere usikker på, men kan faktisk godt lide Quita. Den vil jeg lige tænke lidt over.
Tak Eva :-)))[/quote]
Quasimodo ville passe fint med de tre andre navne - så starter de alle med Qu!
Diana hvor er de skønne, jeg ELSKER fortyndinger de hører til mine favoritfarver, glæder mig til at se billeder af dem når de er lidt større, jeg er ikke i tvivl om at de får det mest bedårende udtryk de små Victor børn
Fede navne til alle 4
Kh lise
[QUOTE=Troldegaarden;75832]Hold op hvor er de skønne -wehuu-wehuu-wehuu muuuuums.
Må jeg spørge hvorfor man ikke ved om det bliver persere el. exo’er. Hvad er forskellen.[/QUOTE]
Tusind tak for dine søde ord om mine små
Forskellen er hårlængden. Perseren er langhåret og exo’en er korthåret. Det kan nogle gange være svært med sikkerhed at fastslå hvilken pelslængde killingerne har i de første par uger, da de alle er korthårede. Men exo’ernes pels har en anden struktur. Jeg er næsten sikker, men ved af erfaring, at jeg ikke skal skrive noget endnu, da det kan nå at ændre sig