Blåt i blåt eller ej blåt til lyst :-)

Her er så lidt billeder af mine yngste killinger. Jeg er ikke tilfreds med kvaliteten, men må jo vise dem frem nu, jeg kan jo ikke blive ved med at gemme på dem gg

Der er kun billeder af de 3. Den sidste dreng ville bare ikke være med, han lå ved mors mælkebar og det skal han jo have lov til :slight_smile:

Men her er de altså:

Han er en lille kæle-misser. Hans næse er ikke helt lige, men sød er han :slight_smile: Og så er han den mest interesserede af de 4. Han sidder tit i kassen og kigger op på verden omkring ham. Og han maiver, når jeg kommer derhen til dem og kravler imod mig.

Han er også en lille kæle-misser. Han har næsten intet hvidt, men er super sød :slight_smile:

Dette er den eneste pige i kuldet. Hun er en lille hystade, men samtidig også utrolig sød. Hvad hun bliver til må tiden vise.

Jeg er ret usikker på, hvorvidt de er persere el. exo’er, men det kommer jo med tiden :slight_smile:
Jeg håber I vil tage godt imod dem.

Der da helt vidunderligt søde -savle - dem kan du da godt være bekendt at vise frem

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Har de fået navne?

[QUOTE=Eva;75655]Der da helt vidunderligt søde -savle - dem kan du da godt være bekendt at vise frem

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Har de fået navne?[/QUOTE]

Tusind tak Eva :slight_smile:

Nej, de har ikke fået navne endnu. De skal starte med Q, så forslag er mere end velkomne :-))) Der er 3 drenge og 1 pige.

Nååååååh… De er da så dejlige-wehuu-wehuu-wehuu
Den lille pige, har jeg da lige forelsket mig isuk-wehuu

Godt jeg har en stopklods her hjemme… Ellers havde jeg hurtigt alt alt for mange misser…

Hvor er de
dog søde…-wehuu
De da lige til at bide i. -tihi

Kærlig hilsen
Mona

Uha, Q er ikke nemt, men her er lidt forslag:

Hanner: Quark, Quincy, Quicki, Quiote, Quatermain, Quo Vadis

Hun: Queen, Queeni, Quita

Quark og Quatermain lyder rigtig godt :slight_smile: Jeg havde selv tænkt på Quasimodo til en af drengene. Pigen er jeg lidt mere usikker på, men kan faktisk godt lide Quita. Den vil jeg lige tænke lidt over.

Tak Eva :-)))

[quote=marsini;75674]Quark og Quatermain lyder rigtig godt :slight_smile: Jeg havde selv tænkt på Quasimodo til en af drengene. Pigen er jeg lidt mere usikker på, men kan faktisk godt lide Quita. Den vil jeg lige tænke lidt over.

Tak Eva :-)))[/quote]

Quasimodo ville passe fint med de tre andre navne - så starter de alle med Qu!

-wehu-wehu-wehu-wehu

Hold da op, hvor er de altså søde
hilsen Lisbeth

Her er en masse navne med Q - Names Starting with Q - Behind the Name
og lidt flere: http://www.babynames.com/Names/Alpha/?let=Q

Lidt pigenavne: 20000-NAMES.COM: Female Names / Q, Page 1 of 1. Etymologies of names. Meanings and Origins of female names.
lidt drengenavne: 20000-NAMES.COM: Male Names / Q, Page 1 of 1. Etymologies of names. Meanings and Origins of male names.

[QUOTE=dkkorat;75684]Her er en masse navne med Q - Names Starting with Q - Behind the Name
og lidt flere: http://www.babynames.com/Names/Alpha/?let=Q

Lidt pigenavne: 20000-NAMES.COM: Female Names / Q, Page 1 of 1. Etymologies of names. Meanings and Origins of female names.
lidt drengenavne: http://www.20000-names.com/male_q_names.htm[/QUOTE]

De sider må jeg lige studere nærmere også. Jeg er slet ikke så opfindsom, når det kommer til navne, så alt hjælp tager jeg imod med kyshånd gg

Men jeg tygger nu noget på Eva’s navneforslag, jeg synes faktisk det lyder ret godt og så passer de fint sammen alle 4 :slight_smile:

De er da søde -wehuu

Efter at have været lidt i tænkeboks, har jeg besluttet at killingerne skal hedde, hvad Eva forslog med en lille ændring.

Pigen skal hedde
Quintessa

Drengene:
Quark
Quartermain
Quasimodo

De virker helt rigtig til dem alle 4 :slight_smile:

Altså hvor er de dejlige -wehuu

Glæder mig til at se dem live :slight_smile:

G

[quote=marsini;75730]Efter at have været lidt i tænkeboks, har jeg besluttet at killingerne skal hedde, hvad Eva forslog med en lille ændring.

Pigen skal hedde
Quintessa

Drengene:
Quark
Quartermain
Quasimodo

De virker helt rigtig til dem alle 4 :-)[/quote]

Dejligt at mine forslag kunne bruges.

-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu

Quintessa er flot til pigemissen.

-wow

Hvor er de da nogle små nusere -wehuu -wehuu -wehuu

Diana hvor er de skønne, jeg ELSKER fortyndinger de hører til mine favoritfarver, glæder mig til at se billeder af dem når de er lidt større, jeg er ikke i tvivl om at de får det mest bedårende udtryk de små Victor børn :slight_smile:
Fede navne til alle 4 :slight_smile:
Kh lise

Hvor er de altså søde -wehuu

Hold op hvor er de skønne -wehuu-wehuu-wehuu muuuuums.

Må jeg spørge hvorfor man ikke ved om det bliver persere el. exo’er. Hvad er forskellen.

[QUOTE=Troldegaarden;75832]Hold op hvor er de skønne -wehuu-wehuu-wehuu muuuuums.

Må jeg spørge hvorfor man ikke ved om det bliver persere el. exo’er. Hvad er forskellen.[/QUOTE]

Tusind tak for dine søde ord om mine små :slight_smile:

Forskellen er hårlængden. Perseren er langhåret og exo’en er korthåret. Det kan nogle gange være svært med sikkerhed at fastslå hvilken pelslængde killingerne har i de første par uger, da de alle er korthårede. Men exo’ernes pels har en anden struktur. Jeg er næsten sikker, men ved af erfaring, at jeg ikke skal skrive noget endnu, da det kan nå at ændre sig :slight_smile: